הרוקטס נגד הקליפרס וטורונטו נגד פורטלנד ברביעי / רועי ויינברג

7 משחקים ביום רביעי יחסית קליל כשהפוקוס יהיה על המפגש בין ג'יימס הארדן וראסל ווסטברוק ליחידה המובחרת של הקליפרס. הספרס יגיעו למינסוטה במשחק צמוד יותר ממה שהיה אפשר לצפות ואלופת ה-NBA תגיע לפורטלנד לפגוש את דמיאן לילארד הרותח.

02:30-לוס אנג'לס קליפרס (3-7)-יוסטון רוקטס (3-7)

בשני המשחקים האחרונים של יום רביעי הקליפרס היו בערב הראשון של בק-טו-בק והודיעו על מנוחה של קוואי לנארד שעות ספורות לפני המשחק (ואחרי פרסום הפריוויו הזה). אנחנו בהופס מגיבים לשינויים ולכן גאים להציג פריוויו אינטראקטיבי:

לחצו כאן אם קוואי לנארד צפוי לשחק לקריאת הפריוויו הרלוונטי.

לחצו כאן אם קוואי מנהל עומסים כדי לקרוא הפריוויו הרלוונטי למקרה זה.

קיים סיכוי קטן שפול ג'ורג' יעשה בכורה הערב בקליפרס, למרות שיותר סביר שנראה אותו עולה לראשונה לצד לנארד והשאר בחמישי.

05:00-פורטלנד טרייל בלייזרס (7-4)-טורונטו ראפטורס (3-7)

פורטלנד בבעיות. דמיאן לילארד בכושר נפלא עם 32.5 נקודות למשחק באחוזים שגובלים ב-50-40-90, אבל בחירת הזריקות של סי ג'יי מקולום הידרדרה והוא בכושר קליעה לא טוב, נוסף על הגנה חלשה במיוחד, לוח משחקים לא קל ותרומה מועטת משחקני המשנה – חסן וויטסייד משמעותי בעיקר בדפי הסטטיסטיקה, רודני הוד לא זורק מספיק ואין להם אף פורוורד משמעותי. הגמר האזורי מהשנה שעברה נראה רחוק, ועזיבתם של מו הרקלס ואל-פארוק אמינו מורגשת.

היום הם פוגשים קבוצה נוספת שעשתה גמר אזורי (ואליפות NBA), הטורונטו ראפטורס. הקנדים איבדו את שחקנם הטוב ביותר, כידוע, אבל במצב טוב מאוד. פסקל סיאקם משחק כמו מועמד לאמ.וי.פי עם יכולות כדרור ומסירה שלא ראינו בשנים הקודמות נוסף על בחירת זריקות חכמה יותר, פרד ואן וליט לקח צעד קדימה כמנהל משחק ושחקנים צעירים נוספים, בייחוד או ג'י אנונבי וכריס בושיי, משחקים טוב. בלי קייל לאורי וסרג' איבקה הם ניצחו את הלייקרס והיו קרובים לקליפרס באחד מהבק-טו-בקס הקשים שיש לליגה להציע, כך שהם יכולים להיות אופטימיים להמשך.

השאלה הגדולה של הערב היא ההגנה של טורונטו על ה-dynamic duo של פורטלנד (שהעונה יותר קרוב ל-dynamic one). ראינו בשנה שעברה מה ואן וליט יכול לעשות לגארדים זריזים בגמר והיום הוא יצטרך להתמודד עם לילארד במצ'-אפ המשמעותי ביותר הערב. המצ'-אפ הגדול השני הוא בין פסקל סיאקם למריו הזוניה, כך שזה יגמר בניצחון חוץ של טורונטו.

03:00-סן אנטוניו ספרס (5-5)-מינסוטה טימברוולבס (4-6)

משחק לא רע בכלל בין 2 קבוצות שפתחו את העונה עם שלושה ניצחונות רצופים ושקעו מאז. הספרס הפסידו 4 מ-5 משחקיהם האחרונים, כשלמרקוס אולדריג' לא נוגע מספיק בכדור (13 זריקות למשחק בתקופה הזאת לעומת 16.3 זריקות בשנה שעברה, כשזה כולל משחק של 19 מ-23 מהשדה) ודיונטה מארי לא פקטור משמעותי במיוחד בהתקפה. היה להם לוח משחקים קשה עם הלייקרס והקליפרס, אבל הם פשוט לא טובים כרגע.

מינסוטה יותר טובה מהציפיות שהיו לפני תחילת העונה. הם ניצחו 5 משחקים מ-7 בהם קארל אנטוני טאונס השתתף (לא כולל המשחק בו הורחק) כשהוא עושה עבודה טובה בהנעת הכדור, נוסף על קליעה וריבאונד במספרים נוביצקיים. אנדרו וויגינס המושמץ נראה טוב מאוד עם בחירת זריקות משופרת ו-25.5 נקודות ב-52.7% אפקטיבי, הנתון הגבוה ביותר שלו בקריירה בהפרש. הם יכולים להיות טובים יותר כשרוברט קובינגטון עדיין לא נכנס לעונה וקולע ב-31.7% מהשלוש.

השאלה הגדולה של המשחק הזה היא ההגנה של הספרס על טאונס. בניצחונות של מינסוטה הוא קלע ומסר באחוז גבוה יותר ובשביל לעצור את הקבוצה צריך, קודם כל, לעצור אותו. לכן יכול להיות שנראה את הספרס מנסים הרכב גבוה יותר עם יאקוב פלטל שיכול להאט את טאונס, או שהרוב ייפול על אולדריג' שעשה זאת בהצלחה בעבר. בהתחשב בביתיות והמצ'-אפ הנוח הזה, אני מאמין שנראה ניצחון של סן אנטוניו.

05:00-גולדן סטייט ווריורס (9-2)-לוס אנג'לס לייקרס (2-8)

משחק קצוות. אם לברון ג'יימס לא היה אומר שהוא לא הולך לנהל עומסים השנה אני חושב שלא היינו רואים אותו משחק בכלל הערב, אבל סביר שהוא ישחק. הלייקרס שלו טובים מאוד כשהוא בתפקיד שונה מהשנים הקודמות – יותר מג'יק ג'ונסון, פחות מייקל ג'ורדן. לברון מתמקד בניהול המשחק ובהגנה השנה כשההתקפה שלו עדיין לא לגמרי שם, למרות 24.6 נקודות בערב, הכמות הנמוכה ביותר מאז עונת הרוקי. חוסר היציבות של דני גרין יכול להדאיג את הלייקרס, אבל מעבר לזה הם יכולים להיות אופטימיים. 8 ניצחונות מ-10 זו פתיחה של אלופות.

אחת כזאת הייתה גולדן סטייט, אבל היום הם רחוקים מכך. הם הפסידו את ארבעת משחקיהם האחרונים כשדיאנג'לו ראסל בכושר קליעה נהדר מאז שחזר מפציעה (52, 30 ו-33 נקודות ב-42 מ-81 מהשדה לצד 6.7 אסיסטים במשחק), אבל אין יותר מדי שחקנים טובים לצידו כשהווריורס כנראה מציגים את רשימת הפצועים הטובה ביותר בהיסטוריה של הענף, להוציא משחקים בהם קבוצות נתנו מנוחה יזומה לכוכביהם. היום הם הולכים לספוג לא מעט נקודות ונראה ניצחון של הלייקרס.

02:00-פילדלפיה 76' (3-6)-אורלנדו מג'יק (7-3)

כשהמג'יק שיחקו בשבוע שעבר כתבתי שההגנה שלהם כל כך טובה שהיא עוצרת גם את עצמה. זה לא השתנה מאז. הם סופגים את כמות הנקודות הנמוכה ביותר באן.בי.איי כשג'ונתן אייזק נותן הגנה אישית אדירה והקבוצה מתפקדת טוב סביבו, אבל הם לא מצליחים לקלוע. הם זורקים יותר מדי מיד-ריינג' ולא יעילים בכלל בהתקפות מעבר, כשניקולה ווצ'ביץ' לא מתרומם לגבהים של השנה שעברה וההתקפה נראית מיושנת. אולי יותר פיק-נ'-רול של פולץ וגורדון יכול לעזור להם.

ההתקפה העצובה הזאת פוגשת את אחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה, הפילדלפיה 76'. הסיקסרס סבלו מהיעדרויות של שחקני מפתח במשחקים האחרונים כשאל הורפורד, בן סימונס וג'ואל אמביד פספסו זמן משחק, אבל ניצחו 7 מ-10. ההתקפה שלהם עדיין לא מושלמת כשג'וש ריצ'רדסון קולע ב-26.5% מהשלוש וטוביאס האריס קולע ב-21.7% משלו וההתקפה העומדת שלהם טעונת שיפור, אבל ההגנה תספיק כדי לנצח את אורלנדו. פילדלפיה במשחק בו היריבה שוב לא תגיע ל-100 נקודות.

02:30-וושינגטון וויזארדס (6-2)-בוסטון סלטיקס (1-8)

הסלטיקס ניצחו 8 משחקים ברציפות. הם נראים ממש טוב בשני צדדי המגרש, התקפה והגנה כאחד, עם התקפה שוות הזדמנויות והגנה אגרסיבית שמקשה על הכוכבים הגדולים של הליגה. בלי גורדון היווארד הם הרשימו נגד דאלאס גם כשג'ייסון טייטום עם אחד ערבי הקליעה הגרועים בתולדות ה-NBA. מי תעצור אותם?

לא וושינגטון. הוויזארדס ניצחו שני משחקים העונה, אחד נגד אוקלהומה ואחד נגד דטרויט נטולת בלייק גריפין, דריק רוז ורג'י ג'קסון. ההתקפה שלהם לא רעה, אבל ההגנה אחת הגרועות באן.בי.איי. נחמד לראות את איזייאה תומאס משחק עם חשק ואת רוי האצ'ימורה בעונת רוקי שעוברת מתחת לראדאר, אבל אחוזי הקליעה המזעזעים של בראדלי ביל והקבוצה החלשה הופכים את הקבוצה לאחת שלא תעצור את הירוקים. בוסטון בקלות.

02:00-ממפיס גריזליס (7-3)-שרלוט הורנטס (6-4)

משהו נחמד מתבשל בממפיס. אחרי פתיחת עונה איטית הדובים ניצחו שני משחקים מארבעת האחרונים כשהם רושמים W מול מינסוטה וסן אנטוניו, שתי קבוצות עם שאיפות פלייאוף. דילון ברוקס וג'ארן ג'קסון משחקים טוב מאוד לאחרונה וכך גם ג'ה מוראנט שמשתפר ממשחק למשחק. הם הולכים להפסיד הרבה העונה, אבל אפשר להרגיש זרמים תת קרקעיים של יופי.

ההורנטס הפסידו שלושה משחקים ברציפות, שניים מול פילדלפיה ובוסטון, והשחקנים הצעירים שלהם לא רעים גם הם. דבונטה גרהאם מתפתח בשקט לאחד מסיפורי ה-feel-good של העונה, אבל ההורנטס הביאו את הנגרים לסגל השנה כשטרי רוזייר קולע ב-38.5% מהשדה (12.9 נקודות למשחק, פחות מנקודה בממוצע על כל מיליון דולר שהוא מרוויח השנה) ודווין בייקון ב-34.2%. פי ג'יי וושינגטון ומיילס ברידג'ס לא רעים, אבל עדיין לא זורקים מספיק. זה יכול להיות משחק עם סקור גבוה שיגמר בהארכה ובלי הרבה חשיבות, אבל אני חושב שנראה ניצחון נוסף של הביתית. ממפיס בשיא עונתי של מוראנט.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
426 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
זיו פנמה
13 בנובמבר 2019 15:22

הערב של סי ג'יי מק'ולם

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

בולוניה היום לא מנצחת וברור שלא מביסה כמו שאמרו הטיפשים. ראשון לציון בבית. וגם תביס את בני הרצליה בגביע!

מנחם לס
Admin
13 בנובמבר 2019 15:27

רוקטס-קליפרס כבר לא עושה מזה ערב 'קליל'. הווריורס יתנו פייט רציני ללייקרס.
תודה רועי

ADISU33
ADISU33
13 בנובמבר 2019 15:40

מפגש בין כלב (נגוע) לבין צ'יטה על ספידים תמיד מעניין.
תוסיפו לזה את מר לוד מאנג'מנט מול לורד סטפ-באק וזה כבר שווה בזבוז שינה.

YanivK
YanivK
13 בנובמבר 2019 16:01

יוסטון הולכת לקבץ פיסטוקים.
.
הלוחמים ינצחו את הלייקרס

stam
stam
13 בנובמבר 2019 16:02

תודה, פריביו למשעי.
טוב, בברלי על הארדן זה כבר מאסט-סי TV…
למדנו גם שבתחילת העונה, לפחות משחקים צפויים על הנייר מתפתחים קצת אחרת. אז הספרז ומינסוטה, ובמיוחד מפגש הקצוות גולדן לייקרס. הלוחמים, הדור הבא – הנוכחי – ייתנו את כל מה שיש להם נגד הנמסיס הגדול. ועוד בבק 2 בק. יש מקבילה ל"להחנות את האוטובוס" של מוריניו בכדורסל? אז כזה. גם פציעה מכוונת של אחד השהידים על אחד מכוכבי הלייקרס, לא אפול מהכיסא.
לאוהבי משחק קבוצתי נהדר, אז גם בוסטון וגם טורונטו. בקיצור לא חסר.

stam
stam
13 בנובמבר 2019 16:05
Reply to  stam

רגע, זה לא רק בברלי על הארדן… זה גם על ווסטברוק… LOL

Hen
Hen
13 בנובמבר 2019 16:09

דווקא לא סגור שהלייקרס מנצחים את גולדן…בכל זאת הלייקרס משחקים בק טו בק… לדעתי תהיה הפתעה
טורונטו ינצחו
קליפרס ינצחו בלי קשר לקאווי…
בוסטון ינצחו
פילדלפיה ינצחו
מינסוטה ינצחו

חגי "התותח" ניסני
Editor
13 בנובמבר 2019 16:54

תודה רועי.
ביוסטון אריק גורדון יעדר לתקופה וזה משמעותי מאוד. הוא אחד השומרים היותר טובים שלהם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח גם הוא ברח 😂😂 גם ככה ניגר כל העונה. הקרקס ציטה עם סטפבק יהיה אדיר

חגי "התותח" ניסני
Editor
13 בנובמבר 2019 17:15

ראית כמה גימלים קיבל? עד דצמבר והפזמ דופק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואלאק זה הרופאים של נא שם? או שהם עברו לגולדן סטייט?

אשך טמיר המקורי
13 בנובמבר 2019 17:58

10-40 לזקן, 7-29 לציסטה

שחר אלוני
13 בנובמבר 2019 17:02

בלייקרס גולדן, הלייקרס יקלעו 110-130 נקודות, גולדן יקלעו 85-112 נקודות, אז יש סיכוי שגולדן יקחו, אבל זה יהיה קשה, צריך 50 נק של דיאנג'לו מול גרין ובראדלי, הגיע הזמן שהלייקרס יסתדרו עם בק טו בק, ינסו לגמור את המשחק מהר ולנוח, נראה אם יצליחו.
קליפרס עם קוואי הרבה יותר טובים מיוסטון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גולדן יקחו בחלום. הלייקרס מנצחים גם עם לברון על אזרחי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שארלוט ממפיס+2 (שארלוט)
בוסטון ווש+9(בוסטון)
מיני ספרס+2 (ספרס)
ילך עד הבאזר אולי אפילו הארכה. הספרס נראים נורא והם בבק טו בק אבל יקחו את זה

פורטלנד טורנטו+3 (ראפס)
הראפס יתנו בראש פורטלנד בבק טו בק

משחקים שאין ליין עדיין

יוסטון קליפרס (קליפרס)
גם בלי קאווי מאמין שקליפרס יקחו. לא מאמין שקאווי ישחק היום.
יהיה קומדיה לראות כלבי ציד מגיעים לקרקס הציטה עם סטפבק. כל הזמן הן משחקות ב4 5 בבוקר פתאום המשחק ב2.45 אנטישמים. נצטרף ב4 לחצי 2.

מגיק פילי (מגיק)פילי בבק טו בק אמביד בטח ככ עייף, המגיק יקחו במשחק צמוד עד הבאזר

גולדן לייקרס לייקרס 14 ומעלה

מקווה לראות את דריי הנגר מככב

Berch
13 בנובמבר 2019 17:13

פרוויו משובח ללילה מוזר.
יש משחקים בין קבוצות טובות
ויש משחקי קצוות
לילה מעולה להפתעות
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Berch

נצחון של מיני זה לא הפתעה. לא אפול הכסא אם ינצחו את הספרס גם 30 הפרש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מעניין מה יקרה ליוסטון אם גם טאקר יפצע 😂😂

אשך טמיר המקורי
13 בנובמבר 2019 17:41

חחח רועי שיחקת אותה.
עם קוואי או בלי – הקליפרס מנגבים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני חייכתי.
קאווי אחרי טורנטו עשה מנוי לליג פאס כדי לטייל חופשי מול הטילים והשקנאים

רן הנרגן
רן הנרגן
13 בנובמבר 2019 18:14

לג"ס יש רק 9 שחקנים בריאים. האם יש מספר מינימלי של שחקנים שקבוצה חייבת להתחיל איתם את המשחק?

ברבור שחור
ברבור שחור
13 בנובמבר 2019 18:28

ואני שואל מה קרה להגנה של הספרס…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
13 בנובמבר 2019 19:56

היית עדין איתנו רועי – מצ'אפ הוא בין הקבוצה שלך לקבוצה השניה, וכרגע אנחנו לא ממש קבוצה… מקווה שנתחיל לעלות על הפסים כי העונה בורחת…

NFS
NFS
13 בנובמבר 2019 20:04

פריוויו מעולה, כולל הרעיון הנחמד עם הלינקים של קוואי.
.
לצערי לא אראה אף משחק בגלל השעות הזוועתיות, אולי ככה במקרה את הקצה של קליפרס-רוקטס.

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

מילוש תאודוסיש האיום כנראה פוחד מהטילים וגורם לקבוצתו להפסיד בחוץ לראשון הכתומה

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

בכוונה רשמתי בחוץ כי בבית הם נתנו ריצה במשחק הקודם וניצחו בשיניים בערך את ראשלצ

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

בגלל שאני לא אומר שאין איכות אז כן אכתוב שתהיה ריצה מתישהו, מקוה שלסיום המחצית ולא בשניה. כאן nba אז לא רוצה להאריך

אור
אור
13 בנובמבר 2019 20:22

דייויס בחוץ הערב. מצחיק לומר את זה אבל מול הווריורס זה בסדר ואפילו מומלץ להושיב אותו בצד

אור
אור
13 בנובמבר 2019 20:25
Reply to  אור

עכשיו צריך פריוויו אלטרנטיבי..

stam
stam
14 בנובמבר 2019 0:00
Reply to  אור

BOO-YA
(לא אתה, כן)

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

זה מכור עבור ראשון???
פעמיים היה עבירה שהיה יכול להיות סל ובלייזר כמדומני מכניס את הכדור שהיה נכנס לבד ופוסל מהלך של סל ועבירה- למה להפריע לניצחון של ראשון?!!

אור
אור
13 בנובמבר 2019 20:28

כן

עמיחי קטן
Admin
13 בנובמבר 2019 20:27

אחלה פריוויו.
אהבתי את הרעיון עם קוואי…
אני מאוד רוצה שגולדן סטייט ינצחו, אבל זה לא יקרה כנראה, בכל זאת יהיה יותר צמוד מהצפוי…

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

אור בוא נראה אם אתה צודק ומילוש לא יראה מה שווה

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

3 מתוך 5 השידורים כרגע נחסמו- אני בדרך כלל מת על המשחק כשזה קורה! יהיה מפתיע

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

4 דקות לסוף רבע 3 מזכיר לי משחק לפני 20 יום? לא!

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
13 בנובמבר 2019 20:55

"לצרכי עיון בלבד"
חחחחחחחחחחח
אתה בוודאות מחרפן את האתר עם זיבולי המוח ש'ך.
עוד לא חסמו אותך?
טוב ,נו,תמשיך עם המשימה

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

צודק, מילוש לא רץ עכשיו 10 רצופות ואני מדמיין/ מזבל

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
13 בנובמבר 2019 21:54

זה מריח זיבולים זה נראה זיבולים…..זה זיבולים

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

טינופיך לא משנים עובדות גם אם קשות לעיכול, עניתי על הכל בהרחבה ואם הצוות פונה אלי במייל אני מתייחס בכבוד. רק תת רמה כמוך לא מבין.

penny H
penny H
13 בנובמבר 2019 21:13

פריוויו חזקקקק
יישר כח
תענוג גדול

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)
Reply to  penny H

תודה רבה! לא כמו המטנף הלאומי.. אם ריצת 24-1 של תאודוסיץ שאני מזהיר מראש זה זיבול צריך לסגור את האתר.׳
אם כתבתי שמינסוטה מביסים ואף אחד לא האמין?
תמשיכו לרמות ואני אגלה לצופים מי הקבוצות האיכותיות

אור
אור
13 בנובמבר 2019 23:37

רועי, אתה חושב שהוא מתייחס למישהו שפונה אליו? ומה הוא מבין בכדורסל? צר לי אבל לא אחלה מגיב ולא נעליים

stam
stam
14 בנובמבר 2019 2:08
Reply to  אור

הסברתי לו שוב, למטה, במפורט. כל היתר זו התעקשות שלו בכוח לבאס. תעשו מה שאתם מבינים עם זה.

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)
Reply to  stam

עניתי גם למשתמש הפיקטיבי הזה ואני רץ למסך. ביייי!

האווי לאסוף
האווי לאסוף
13 בנובמבר 2019 22:51

אחלה פריוויו, תודה רבה. מחזיק אצבעות לבוסטון לא ליפול הערב, יריבה אנמית יכולה להוביל לתצוגה אנמית, ואז הכל פתוח

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

אחלה ערב קצוות והפתעות

stam
stam
14 בנובמבר 2019 0:02

היי, חבר, להערות האלה יש מקום נפרד משלו. זה נקרא "אירועי דיומא", ומגיבים שם:
http://www.hoops.co.il/?p=174504

תודה.

עידן
עידן
13 בנובמבר 2019 23:39

The Brooklyn Nets fear guard Caris LeVert has ligament damage in his right thumb and he is visiting specialists for further evaluation, league sources tell @TheAthleticNBA @Stadium.

עידן
עידן
13 בנובמבר 2019 23:40

Free agent guard Iman Shumpert is signing with the Brooklyn Nets, league sources tell ESPN. Nets have a 16th roster spot until Wilson Chandler suspension ends in mid-December

זיו פנמה
13 בנובמבר 2019 23:47

פריויו פשוט נהדר.
שמתי לב שלאחרונה בתגובות יש יותר ויותר הימורים ופחות ופחות ניתוחים ומחשבות מעניינות.

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

סליחה סליחה סליחה שגיליתי את ההימור שבולוניה ותיאודוסיץ׳ מנצחים הים למרות שהיו בפיגור 20!
סליחה שגיליתי שממפיס יפתיעו!
סליחה שאמרתי שהטימברוולבס ינצחו (מסכים שהם לא הכי טובים בליגה והספרס בבית כנראה לא יפסידו בבית כמו שרועי רשם-סליחה שאני לא מבין..

Sharpe Shooter
Sharpe Shooter
14 בנובמבר 2019 3:21

זה רק הטרולר פה פשוט תתעלם זיו.

עידן
עידן
14 בנובמבר 2019 0:17

Hawks say Kevin Huerter's MRI results will be further evaluated by team doctors; Huerter has return to Atlanta and has been ruled out of Thursday's game in Phoenix

Smiley
Editor
14 בנובמבר 2019 1:17

DeMar DeRozan Trade Rumors: Magic Have 'Expressed Interest' in Spurs Star

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
14 בנובמבר 2019 2:12
Reply to  Smiley

ואימרו אמן.

stam
stam
14 בנובמבר 2019 1:52

נבירה נוספת במשחק בפיניקס אמש, מעלה שלברון מסיים את הערב עם 11 אסיסטים על 1 איבוד.
שזה לא רע, כן. בטח ערב אחרי שקוואי המשתפר בהולכת כדור כך נאמר, מסיים עם 9 על 9…
.
המדד המכריע עבור כל שחקן, במיוחד PG, הוא יחס אסיסטים/איבודים.
ממוצע הליגה הוא בערך 1.5. (23.6 אסיסט למשחק / 15.9 איבודים).
כל שחקן, כמובן PG טוב, צריך להיות מבסוט ביחס של 2 ומעלה. הוא את שלו עשה, פלוס. מספר גבוה של אסיסטים תשדרג את הערכת הביצוע הכולל, כמובן.
.
מספרים גבוהים, הרבה אסיסטים תוך מדד אסיסט/איבודים גבוה, שמורים ליהלומים.
הפוינט הפעיל הטוב ביותר הוא CP3, שיסיים קריירת HOF, אולי עם היחס הטוב ביותר של אסיסטים לאיבודים, כרגע ביחס הדמיוני העגול של 4 (9.6 עד 2.4). הוא עד כדי כך מזהיר.
גם סטוקטון, קודם כל סטוקטון, מדהים: 3.75 (10.5 על 2.8). ג'ייסון קיד, מצוין, במועדון ה-3 הנדיר (8.7 על 2.9), צמוד אליו סטיב נאש, עם 2.93 (8.5 על 2.9), ומג'יק ג'ונסון עם 2.87 (11.2 על 3.9). אלה מלכי המלכים.
.
כדוגמה בימינו. סטף עם 2.13 (6.6 על 3.1). כנ"ל ראסל ווסטברוק, אסיסטר אלוף בכמות, ביחס נחמד, טוב אבל לא על-חלל, 2.04 (8.4 על 4.1). ג'יימס הארדן, חלש בהרבה ממנו, מתקרב אחורה אל הקו החציוני של הליגה כולה: 1.7 (6.2 על 3.6).
.
לברון אוחז כרגע ביחס מאוד חביב כנ"ל, ואפילו מרשים מאוד (כמות ואיכות), כשנזכרים שמדובר בפורוורד, קלע בסיטונות וריבאונד מעולה – ולא פוינט גארד במשרה מלאה :יחס 2.08 (7.3 על 3.5). כלומר, מחלק יותר אסיסטים מסטף ומהארדן, ומדויק יותר מווסטברוק והארדן…
נחמד, כי כאמור מדובר בפורווד ולא פוינט.
גדולי משחק אחרים? קודם לארי בירד, מושא התחרות הכי גדולה לראשמור עם לברון, ביחס טיפהלה מעל 2, יוצא 2.03 (6.3 על 3.1). מייקל ג'ורדן כמעט בקו ה-2, עם 1.96 (5.3 על 2.7). קובי בראיינט? ממוצע לחלוטין, יחס 1.56 (4.7 על 3). זה עבור הנצח.
.
אלא שלברון עדיין לא עבור הנצח. יש עוד עבודה לעשות. ובשנתיים האחרונות, השנה זה כבר ברור, הוא הולך אחורה לתפקיד PG קלאסי. אפילו בלי איזה קיירי לידו. העונה הוא האסיסטר המצטיין של כל הליגה. בעונה 17, מצא לעצמו תפקיד חדש. 11 אסיסטים למשחק, על 3.3 איבודים: יחס 3.33 פנומנלי…
.
ופה מגיע הקאץ'. בלייקרס משחק עוד אחד, רייג'ון רונדו שמו. רונדו, פוינט גארד HOF בשלהי קריירה, נמצא כרגע במועדון האקסלוסיבי 3… עם 3.03 (8.5 על 2.8).
במילים אחרות: (פרט לכריס פול) הלייקרס מחזיקים ביחד ב-2 הפוינט גארדים הפעילים, הטובים בתולדות המשחק…
מה שמעורר את השאלה הקלאסית, איך מוציאם מיטב משניים – מבלי שהם יעשו קניבליזציה, האחד על הבלאטה של השני? ובצד זה, חדשות מצוינות לקבוצה כולה. זו לא מבוכה של עשירים – זו פריבילגיה שלא היתה כנראה לאף קבוצה, אף פעם. (צריך רק את העניין הקטן הזה: מי *פאקינג יידע לקלוע* את כל האסיסטים האלה. אבל מה הסיפור, כן…)
.
זו נקודה מעניינת מאוד ששווה להתעכב עליה בהמשך העונה, וקביעת שיטת המשחק של הלייקרס. ובמיוחד ברצון של לברון. הצעד המהיר המסחרר עוזב אותו, עזב אותו (לראות משחקים של לברון הצעיר מסוף תקופת הקאבס הראשונה, ולא להאמין). הדרך הכי טובה שלו לשלוט בקצב, ו"להאט" את הדור הצעיר הסילוני, היא פשוט להוביל כדור פול-טיים… אולי גם לשמור על הגוף, במקום להיחבט ב-4…
אבל אז: מה עם האיכויות שלו כווינג הטוב בתולדות הליגה? מי במקומו? קוזמה? עם ההגנה של קוזמה? קוזמה-איגי אם יגיע? נאאא. זה לאבד את המשבצת הכי חשובה היום, ה-SF.
ובעיקר: מה עושים עם רונדו, שלא יכול לשחק שום דבר, פשוט כלום – פרט ל-1?
שאלה מאוד מעניינת, שפתרונה יבוא קודם כל מלברון, ואולי ההבדל בין הלייקרס אלופה – ולא.

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

שוב סליחה רועי שאני לא מבין כלום כלום כמו שהוכחתי..

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

Stam הגבת למה שרשמתי למעלה אחרי שעת דממה באתר???

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

מאמין שמינסוטה ינצחו רבע ראשון למרות ביתיות סן אנטוניו

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

האמת שלאחר בדיקה מינסוטה בבית ורועי טעה אבל זה לא משנה הם נחמדים ולא יותר

stam
stam
14 בנובמבר 2019 2:06

חבר, הסבירו לך כבר הרבה פעמים. המקם לתגובות שלך הוא "אורעי דיומא", לא כאן. למה דווקא בכוח לעשות ההיפך ולבאס את האחרים? זה בכוונה? חבל. אתה מתארח בבית של מישהו – לפחות תכבד את הכללים שלו. ואנא, אל תמשיך איתי כאן את ההתקשקשות על זה, כי אין יותר על מה. עכשיו אתה יודע, ואין תירוצים. תודה.

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)
Reply to  stam

ואחלה לילה שיהיה (כי לא יהיה לי פנאי לבאס ולגלות לכם את הסוף המפתיע שוב)

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

כן בית לא בית תתייחס לעיקר. בולוניה עשו ריצת 20-0.
ואתה שתקת.
עכשיו חמישה לשתיים היה שעה ללא הודעות כתבתי אחת ואז נדחפת, חושב שלא יודעים שניסית להעלים מה כתבתי? הא?

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

ג׳ף טיג בחוץ זה מהותי לכאורה ( האמת שבטבלה טימפרוולבס בדיוק מעל וזה must בשביל הסן אנטוניו לעקוף אותם

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 2:52

נמאס מהציקלמט הזה טייטום.
4.5 דקות מתחילת המשחק והוא כבר עם 6 זריקות לסל. מה אין שחקנים אחרים?
מה עם המשחק הקבוצתי?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 2:53

50% מהזריקות של הקבוצה שלו, מה זה גיימס הארדן של בוסטון?
דייי, שיתן גם לאחרים הזדמנות לזרוק!

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

כמו כן ביקשו פה וגם אני לא תמיד מצליח אבל הדוק צריך להראות דוגמא, לכתוב הכל בהודעה אחת ולא לפצל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 3:04

פעם ראשונה שאני רואה את סטיבנס צועק על שופט….
אולי משהו משתנה אצלו בדיסקט?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 3:08

שוויון 34 בבוסטון.
טייטום עם 9 זריקות בשמונה וחצי דקות. כרגע קצב של 34 במשחק מלא….

trusttheprocess
trusttheprocess
14 בנובמבר 2019 3:08

אם הזריקות של בן סימונס יראו כמו הזריקות של מרקל פולץ עדיף באמת שלא יזרוק.
היו לי תקוות לפולץ , עצוב לראות מה נהיה ממנו

stam
stam
14 בנובמבר 2019 3:11

קוואי משחק אבל יוסטון הארדן בפתיחה רצחנית. כבר 15 פור.
ראסל נשאר במשחק למרות 3 עבירות. החלטה מסוכנת…

stam
stam
14 בנובמבר 2019 3:14
Reply to  stam

הנה.
ראסל באופנסיב… 4 עבירות ברבע הראשון.
יוסטון בפור אדיר 17. דאנטוני? מה זה???

ADISU33
ADISU33
14 בנובמבר 2019 3:17

תאמינו לי דאנתוני הזה דפוק על כל הראש.
יש לך יתרון 15 ואתה מחזיר שחקן עם 3 עבירות ל2 דקות אחרונות של הרבע?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 3:25
Reply to  ADISU33

לא חכם במיוחד…

ADISU33
ADISU33
14 בנובמבר 2019 3:19

עכשיו הארדן הולך טורבו סולו לאחר שראס הולך לבלות הרבה על הספסל.

stam
stam
14 בנובמבר 2019 3:20

לא מבין את דאנטוני.
זה לא שראסל היה מזהיר, הוא בסדר גמור אבל זה הארדן עם הנזק. מה אתה מאבד אותו עבר בראשון?
אשר להארדן – הרג את בברלי. 4 נקודות ברבע, כמו כל הקליפרס.
קוואי וכל הקליפרס לא הגיעו.
.
ריברס עבר לבוקס אנד וואן על הארדן! LOL.

stam
stam
14 בנובמבר 2019 3:25
Reply to  stam

(14 ברבע…)

חגי "התותח" ניסני
Editor
14 בנובמבר 2019 3:23

יש לי תחושה שנראה עכשיו בשארית המשחק את האווירה שהייתה בין יוסטון ללוחמים במשך הסדרות בינהם – כל שריקה תהיה התבכיינות לשופטים. תודה לך בברלי על הפלופים שלך שגררת אותנו שוב לחרא הזה.

stam
stam
14 בנובמבר 2019 3:24

הארדן לא סטף, גם בלי ראסל הוא יודע להשתחרר קל מבוקס אנד וואן וממשיך לפטם, זה רק על יוסטון לקלוע… הם מנפצים טבעות, תכלס רק הארדן פוגע. אחרת המשחק היה כבר נגמר. "רק" 14 הפרש.
משחק מוזר ביותר. מוזר ביותר.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 3:24

סטיבנס לא אוהב מה שהוא רואה אבל הסלטיקס חייבים לקחתאת המשחק הזה.

stam
stam
14 בנובמבר 2019 3:27

תכלס שמעון המבריזן – אתה מפסיד את כל הרגעים שאחרי זה תדבר עליהם… LOL.
מה שקורה עד עכשיו זה ניגוב, אבל אין מגבת מספיק גדולה בטורקיה לתאר את הניגוב הזה.

ADISU33
ADISU33
14 בנובמבר 2019 3:29
Reply to  stam

אל תדאג,הוא יקפוץ ברבע הרביעי וידבר על ניגובים וטיטולים כאילו צפה בכל המשחק.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 3:34
Reply to  ADISU33

🙂
חכה הוא ינגב גם אותך

stam
stam
14 בנובמבר 2019 3:35
Reply to  ADISU33

הגזמת… אתמול זה היה לפושזן האחרון של פילי.

stam
stam
14 בנובמבר 2019 3:30

ב-9:22 לרבע שני, בן מקלמור עושה זאזא בוטה לקוואי.
לבדוק בווידאו בבוקר.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 3:33

מה שהכי בולו היום במשחק של הסלטיקס זה איבודי כדור. מהקבוצה שהכי לא מאבדת היא הופכת למאבדת מביכה…
זוועה איך שהם נגררים היום. אם אני סטיבנס, הייתי נותן להם מנה על הראש בסוף המשחק!

stam
stam
14 בנובמבר 2019 3:34

השיפוט מאבד שליטה והולך לקליפרס, אבל ד'אנטוני הכועס איבד את הצ'אלנג' היחיד שלו כבר…

stam
stam
14 בנובמבר 2019 3:40

בלי גורדון, ועכשיו בלי ראסל, יוסטון מתחילה לאבד שליטה. זה לא שהקליפרס כזו טובה. התותבים שליד הארדן רעיםםםם. והוא עסוק במריבות עם שופטים.
כבר מחקו 10. היה 17 הנה 7 וכדור. מחצית ביזאר. ממש. ועוד רחוק מסיומה.

זיו פנמה
14 בנובמבר 2019 3:40

צר לי אבל על אף העובדה שיש לו יכולות אישיו נהדרות ג'ייסון טייטום משחק ללא בינת כדורסל

וזה לא משהו שאפשר ללמוד

זיו פנמה
14 בנובמבר 2019 3:41

* אישיות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 3:43

מנחם אמר כבר פעם שהילד נראה לו אהבל. הוא בהחלט צודק!

זיו פנמה
14 בנובמבר 2019 3:56

🙂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 4:03

אבל האהבל הזה עוד יהיה אולסטאר יום אחד….

מנחם לס
Admin
14 בנובמבר 2019 3:41

לקליפרס יש רק קוואי. לרוקטס הארדן, ווסטברוק (לא בנקודות אבל במשחק כולל) וקפלה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 3:42

הסלטיקס כבר עם משחק שני מגעיל. פשוט לא נעים לראות ובכל זאת הם יקחו גם אותו.

מנחם לס
Admin
14 בנובמבר 2019 3:43

ד"ר רזי, אייזיה תומאס די מתעתע בסלטיקס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 4:04
Reply to  מנחם לס

כן ובכל זאת לא ינצח את המשחק הזה לדעתי.

stam
stam
14 בנובמבר 2019 3:46

ג'ונתן סוויפט, מסעי הארדן.
פשוט 3 קומות מעל כל שחקן הערב, ואנשים כמו בן מקלמור – לפחות 17.

מנחם לס
Admin
14 בנובמבר 2019 3:46

ראסל ווסטברוק כזה מוזר. התחיל מצויין ועתה הוא עם 4 נק' ו-4 פאולים. הארדן יסייםמ עם 40 לפחות

stam
stam
14 בנובמבר 2019 3:50
Reply to  מנחם לס

ווסטברוק חטף את הרביעית כבר בראשון, לא שיחק כל הרבע השני…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

רציני 4 עבירות ברבע? מה ירד רשמית לדרגת זרג בכיר?

מנחם לס
Admin
14 בנובמבר 2019 3:47

הקליפרס נראים איום ממש

חגי "התותח" ניסני
Editor
14 בנובמבר 2019 3:47

זה נראה שהארדן בשביתה איטלקית מאמצע המשחק.

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

מנחם יש עוד משחק שמישהו כאן מנסה להעלים? כמעט חצי מאחורינו. טוב כנראה nba זה לא כל הקבוצות. ביי דה וי טיג הקלע המוביל, העיקר רימו אותנו שהוא בחוץ הבני טיפשות האלה

מנחם לס
Admin
14 בנובמבר 2019 3:49

לא תאמינו אבל משחק מצויין בין ההורנטס והגריזליס

stam
stam
14 בנובמבר 2019 3:49

מחצית ביוסטון.
12 יתרון להארדן (4-4-22), ועוד כמה גופיות באדום, כי חייבים לפי החוק. והקליפרס עוד יברכו הגומל בבוקר.
אין מה לנתח או לסכם, פרט ל: המחצית הכי מוזרה שאני לפחות ראיתי העונה.

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

ובכן הובלה ראשונה לטובים יותר, תחזיקו אצבעות כי מקודם זה הלך קשה

stam
stam
14 בנובמבר 2019 3:58

רואה שכל 4 המשחקים האחרים הולכים הכי צמוד עד עכשיו. התסריטאים של סילבר ממש עושים עבודה טובה. מי עוד לא עשה ליג פאס?
.
טריוויה קטנה אחת מאתמול. דווין בוקר זורק השנה בממוצע למשחק, 5 פעמים לשלוש. ב-53% דמיוני.
אתמול צוות המתנקשים, גרין ובראדלי, קיבלו הוראה. בסדר קארוסו, גם אתה, גם אתה.
התוצאה: בוקר הצליח להשתחרר ל-2 זריקות בלבד, אחת מהן הייל מארי אובדני בסוף. כמובן בלי אף נקודה. נייס וורק, פרנק.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 4:01

או
ככה אני אוהב את הסלטיקס
עושים הגנה טובה, משחקים קבוצתי.
זה חייב להיות המשחק הרגיל שלהם, כשטייטום מוסר אסיסט לסמארט אני אוהב אותו יותר מאשר כשהוא זורק שלשות.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 4:02

פתיחת הרבע השלישי והסלטיקס שלי חוזרים למשחק הבסיסי שלהם…

ADISU33
ADISU33
14 בנובמבר 2019 4:02

וויגינס התחיל את העונה טוב מאוד,כנראה שהבעיה הייתה בראש…..בשיערות .

Smiley
Editor
14 בנובמבר 2019 4:14
Reply to  ADISU33

הצמות לחצו לו על המוח

זיו פנמה
14 בנובמבר 2019 4:04

ג'יילן בראון נראה מיום ליום יותר ויותר דומה לטייריק אוואנס.
וזה לא סימן טוב

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 4:07

יש בזה משהו.
כבר פתחו פער הסלטיקס ושוב זורקים רגל. מתאמצים שמשחק קל יהיה קשה…

stam
stam
14 בנובמבר 2019 4:04

בן מקלמור זה ה-KCP של הרוקטס? הוא זוועת הזוועות, גם במבחר הערב.
ההיעדרות של אריק גורדון תהיה משמעותית.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 4:05

קמבהל'ה קמבהל'ה קמבהל'ה באאאאאא!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר טוב לכולם אני רואה הארדן מנגב את הסייבורג חזק. יוסטון ספגו 37 נק במחצית??? הסברים מישהו? יש הגנה?

stam
stam
14 בנובמבר 2019 4:07

תבוא בזמן, תקבל. לא תצטרך.
כתבתי למעלה בריל-טיים מעל ומעבר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

טוב נקרא בקרוב. ריל טיים בשעות האלו לא. אם אקום בשעות האלו לא אצליח לעבוד

stam
stam
14 בנובמבר 2019 5:26

תמצא לך לקוחות בחו"ל, כשאלה ב-NY סוגרים יום אלה בטוקיו מתחילים, הכל יושב טוב על המשחקים…

stam
stam
14 בנובמבר 2019 4:06

עכשיו כבר ווסטברוק 4 עבירות, טאקר 4, מקלמור 4…
יתרון 10 לרוקטס אבל אני מכריז על נצחון לקליפרס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

😂😂 זה ברור קוואץ קטן וזהו. אבל סתם איך יוסטון ספגו רק 37 בחצי מה קרה? צופיתי יותר ל67

stam
stam
14 בנובמבר 2019 4:13

כי הם לא הקבוצה שעשיתם מהם. רואה אחרי טורונטו והערב. עדיין לא, או אולי בכלל לא.
ערב חלש, וזה מתחיל בקוואי, מול הארדן בטירוף הדעת. בברלי בכלל מילכד את עצמו עם כל התלונות וההצקות. ועוד יצאו בחסד גדול. לפני שהספקת להרים ראש היה 17.
אבל מאז, זו ההחלטה האומללה של דאנטוני להשאיר את ראסל עוד בראשון עם 3 עבירות שנהיו 4 מייד, והוא בחוץ. גורדן לא שם. קאפלה נותןם את המנה שלו, טאקר בצ'אקה שתיים, אבל זה כל מה שיש לרוקטס להציע. הכל, כל המגירות. זה מה שיש לקבוצה.
לכן עכשיו, מחצית שניה, ריברס מהדק קצת, והקליפרס באיטיות אבל בטוח, אוכלים את היתרון, מילאו את הרוקטס בעבירות. תחזית של נצחון לקליפרס הגיונית מאוד.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 4:08

מישהו יודע מה קרה עם הבוקס סקור? אם אני אחראי עליו, הייתי מפטר את כל מי שנמצא שם בצנרת….

זיו פנמה
14 בנובמבר 2019 4:10

הלב יוצא לווסטברוק.. מחרב כל חלקה קרובה אליו, הן בהתקפה והן בהגנה

זיו פנמה
14 בנובמבר 2019 4:11

אורלנדו בדרך לנצח את הסיקסרס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 4:12

ושוב סטיבנס מראה שחסר לו הגרוש ללירה, תגובה מאוחרת וריצה של 8:0 של הוויזארדס, איפה המאמן שמעיר את שחקניו במהלך המשחק ולא רק בחדר ההלבשה??????????????????????????????
הוא צריך לקחת קורס אצל פופוביץ בקיץ, אולי גם אצל דוק ריברס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה הצטרפתי לפילי מגיק דיוויון 84 שם 10 דק לסיום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חוזרים מהטיים אאוט 92 84 חח הבאתי את המאחס לפילי

זיו פנמה
14 בנובמבר 2019 4:14

117-117 בשארלוט
כדור של ממפיס
15 שניות לסיום

עוד רגע חוזרים מטיים אאוט

שחר אלוני
14 בנובמבר 2019 4:14

המשחק של קליפרס ויוסטון חוויה לא פשוטה
הקליפרס לא טובים, מחטיאים, לא מצליחים להאט את הארדן
ביוסטון הארדן משחק אחד על 5 (די בהצלחה) הוא וראסל בכלל לא שומרים, לא סוגרים ריבאונד גם כשאפשר, אין שום משחק מסודר לשתי הקבוצות. יוסטון מבוססים על שלשות נטו אז 5 דקות אין נקודה ואז 10 נקודות רצוף.
יוסטון הובילו 15 עכשיו זה 3

אגב, פילדלפיה ממשיכה את מסע המשחקים שלה במזרח, אחרי ההינצלות מול הקאבס הם כרגע בברוך מול אורלנדו (וזה בהרכב מלא)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מחכים שברט יכשל בפלייאוף ואז אולי יפטרו חח

stam
stam
14 בנובמבר 2019 4:20

בלי אמביד אבל זה לא תירוץ. עדיין צריכים להביס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בואנה הבוקס לא מעודכנים

stam
stam
14 בנובמבר 2019 4:15

וסטברוק, מחטיא דאנק, נתלה על הטבעת, במזל קאפלה עושה מזה דאנק. במקום להגיד תודה, ראסל עם 4 עבירות – עוד דופק לעצמו טכנית לפרצוף של טוני בראדרז!
אלוהים. לפעמים המוח של יונק-דבש משתלט לו על הגוף…

ADISU33
ADISU33
14 בנובמבר 2019 4:22
Reply to  stam

ראיתם את הריפליי?
כמעט הוריד לו את היד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח הארדן נכנס בסוויט לו ומקבל עבירה חח לא היה כלום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס א שטן לא מסוגל לשים לייאפ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנה ראס השטן עםצפול צאפ מחצי מרחק

stam
stam
14 בנובמבר 2019 4:18

וולקאם טו דה NBA ג'אה מוראנט.
באזר ביטר על שרלוט, בחדירה קיירי סטייל…

Smiley
Editor
14 בנובמבר 2019 4:18

הסיקסרס הולכים להתנחם בביקור בדיסני וורלד

שחר אלוני
14 בנובמבר 2019 4:18

מוראנט עם מה שנראה כסל ניצחון בסגנון ג'ורדן מול שארלוט. כניסה לסל עם הטעיות על 3 שחקנים (שארלוט לפני זה סגרו 8 הפרש)

זיו פנמה
14 בנובמבר 2019 4:18

ג'ה מוראנט עם סל נצחון נהדר שנייה לסיום בשארלוט

זיו פנמה
14 בנובמבר 2019 4:18

רזי, הסלטיקס ינצחו…

זיו פנמה
14 בנובמבר 2019 4:20

128-117 כזה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 4:22

זה לא משמח אותי
הדרך לא נכונה וגם קזה סקורינג מתאים לקבוצה של הארדן וראס, לא לבוסטון סלטיקס.
איפה ההגנה?

זיו פנמה
14 בנובמבר 2019 4:32

שאלה מצוינת
סביר שתתיישר לקראת הפלייאוף

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 4:18

פצרפתון פריור לא שחקן NBA, פשוט לא. עדיף שהדקות שלו יהיו אצל טאקו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 4:23

בוקר טוב ציסטה, התגעגענו.
הצרפתי לא שחקן אן בי איי.

trusttheprocess
trusttheprocess
14 בנובמבר 2019 4:19

טוביאס האריס זה המיץ של הזבל
החוזה הכי גרוע בליגה
אלטון ברנד העדיף אותו על ג'ימי באטלר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂

trusttheprocess
trusttheprocess
14 בנובמבר 2019 4:23

פעם אחרונה שהאריס קלע שלשה זה היה ברבע הראשון נגד פיניקס
הוא החטיא 23 שלשות רצוף
וכשהוא לא מחטיא הוא מאבד את הכדור כל פעם שהוא מנסה לכדרר

Smiley
Editor
14 בנובמבר 2019 4:21

ג'ימי פשוט לא רצה להיות שם

trusttheprocess
trusttheprocess
14 בנובמבר 2019 4:24
Reply to  Smiley

הם לא רצו את ג"ימי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 4:25
Reply to  Smiley

בדיוק
אני חושב שגם הורפורד כבר הבין לאן הגיע אבל שישב בשקט כי הכסף נכנס וזה מה שחשוב!

trusttheprocess
trusttheprocess
14 בנובמבר 2019 4:27

לאן הוא הגיע ?
הורפורד היה חושך היום
הוא הגיע לקבוצה שתיתן בראש לבוסטון כל משחק השנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כולם נהיים חושך בפילי? אז איפה הבעיה? אתה מתקרב…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 7:00

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, ציסטה, מה הייתי עושה בלעדיך?

Smiley
Editor
14 בנובמבר 2019 4:28

הורפורד יודע שהוא הגיע לקבוצה עם הסיכוי הכי טוב לקחת את המזרח, זה לאן שהוא הגיע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

הורפורד הגיע בשביל הדולר

Smiley
Editor
14 בנובמבר 2019 4:41

אם יש לך הזדמנות לקבל מקס בקבוצה (שאולי) הכי טובה במזרח… כנראה הייתי מרוויח פעמים וזה בדיוק המצב של הורפורד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 4:37
Reply to  Smiley

כן קבוצה שהסנטר שלה מתנהג כמו חבר בחבורת רחוב?

Smiley
Editor
14 בנובמבר 2019 4:42

אמביד צעיר ופוחז… אבל עדיין כנראה הסנטר הכי טוב בליגה בשיאו שרק ילך וישתפר. לא חסרים מפגרים בקבוצות אלופות.
להזכירך דריימונד גרין בעט לכולם בביצים והוא סופר 3 טבעות.
קיירי "העולם שטוח" ארווינג סופר קלאץ' משלוש לאליפות.
רודמן… אני מניח שאתה מבין לבד לאיפה שזה הולך…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 4:53

מה עם האופי של הבנאדם?
חבוב זה פטקטור מאד חשוב בדרך לאליפות.
קודם צריך שהברגים יהיו במקום…
אמביד הוא הכוכב הגדול, מי מהחבורה שמנית היה כוכב גדול?

Smiley
Editor
14 בנובמבר 2019 4:56

בגלל זה הביאו את המוח של הורפורד. לך אפילו יותר רחוק… ג'ורדן לא היה כזה סימפטי לחברי קבוצתו.
בסופו של יום, הבחור עוד צעיר. אפילו שאק התעסק יותר בשטויות בימיו במג'יק וב-LA עד שג'קסון הגיע וסידר לו את הברגים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 5:01

תגיד מולי
אתה ראית את ההתכתשות שם של אמביד עם טאונס?
כל כלי התקשורת הראו איפה היה אל הורפורד בסיפור. הוא היה מחוץ לחבורה הזו…..
הוא לאט לאט מבין לאן הגיע.. האם יצליח ליישר את הגנגה אבו זילדה? רק הזמן יגיד…
לדעתי לא.

Smiley
Editor
14 בנובמבר 2019 5:05

ראיתי בזמן אמת ואלו דברים שקורים בין שני אנשים, זה הכל. רק אתה ממשיך לעשות מזה כזה סיפור גדול.
התחילה מהומה והפרידו ביניהם (בעיקר סימונס שהיה ראשון להתערב).
הורפורד לא טמבל. הוא יודע לאיזה קבוצה הוא הגיע וכולם שם מבינים שהם יצטרכו זמן להתחבר כי זו:
1. קבוצה "חדשה" ששוב החליפה שחקני מפתח.
2. שני הכוכבים הגדולים של הקבוצה עדיין צעירים מאוד ולומדים את דרכיהם בליגה ובמשחק.
.
אצלי הם כרגע הקבוצה לקחת את המזרח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 5:21

טוב, נחייה ונראה.
גם בסלטיקס יש קבוצה מאד צעירה שעדיין ללומדים את דרכיהם בממליגה ובמשחק.

אצלך וגם אצל כולם (אחרי שמינית ליגה) הסלטיקס היא כרגע הקבוצה שמסתכלת על כל הליגה מלמעלה….

Smiley
Editor
14 בנובמבר 2019 5:24

הסלטיקס מצויינים, וממש חבל לי על הייוורד שנראה נהדר. אבל לטעמי הסיקסרס עם פוטנציאל גבוה יותר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 7:03

לפחות לפי שני המשחקים האחרונים, הם בכלל לא מצוינים, אבל צריך לדעת לנצח גם כשאתה לא טוב ואת זה הם עושים בינתיים.

stam
stam
14 בנובמבר 2019 4:22

ואני הצעתי "לכם", טרייד ד'אנג'לו ראסל עליו… שמעון אמר, מה פתאום, האריס? בחלומות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

בחלום גם עכשיו. האריס בעיה של מאמן. ודיאנגלו יהיה יותר גרוע ממנו בפילי

trusttheprocess
trusttheprocess
14 בנובמבר 2019 4:25

זה המאמן שגורם לו להחטיא כל הזמן ולאבד את הכדור כל פעם שהוא מכדרר
אולי יותר נכון שהוא קיבל את הכסף ושם זין
הוא לא הראשון ולא האחרון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נכוןהשחקן לא מאושר בשיטה כנראה. היה כוכב בקליפרס איך שהגיע לפילי עונה שעברה ניגר איך אתה מסביר?

trusttheprocess
trusttheprocess
14 בנובמבר 2019 4:38

כי הוא הבין שאחרי שפילי נתנו עליו כל כך הרבה אין להם ברירה אלא להחתים אותו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 4:26
Reply to  stam

שמע חבוב, אם אני מחליט, לוקח את כל ההצעות שלך.
מה לעשות שאין לאף אחד פה באתר מילה? אפילו המילה שלי לא שווה כקליפת השום.
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוסטון שומרים קצת 😂😂 הקליפרס מופתעים ומאבדים סתם כדורים בדריכות על הקו

ADISU33
ADISU33
14 בנובמבר 2019 4:20

טוני בראדרס כוכב המשחק בינתיים…כמו שהוא אוהב

Smiley
Editor
14 בנובמבר 2019 4:21
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בן מקלמורר 3

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איפה הסייבורג? נח בספסל? נוט הלטי מן

ADISU33
ADISU33
14 בנובמבר 2019 4:25

חחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היה ברור שפילי יפסידו חח ההתקפה שלנו זה פח וגם בק טו בק רצחני קאבס מגיק😂😂
עם בן סימונס אנו לא מפסידים 😂😂😂

שחר אלוני
14 בנובמבר 2019 4:25

אורלנדו מנצחים את פילי בצורה משכנעת, אגב, איפה אמביד?

stam
stam
14 בנובמבר 2019 4:26

מתאמן בבית על להיות מגניב. ושוב הוא ייכשל.
גם AD הערב מסדר גבות.
בושה לשניהם, והלוואי שהקבוצות שלהם יפסידו, רק על זה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

למה נגד גולדן סטייט אתם מנצחים גם עם קארוסו תן לדיוויס השברירי לנוח

stam
stam
14 בנובמבר 2019 4:35

שכחת שאני בכלל קבוצות ניו יורק! (לא ג'רזי או איך שלא קוראים להם). קצת דטרויט בגלל פעם. אבל אז, כמו שאתה מבין, נודדים.
לא סובל את LA וכל מה שיוצא משם. הלייקרס כארגון – הכי מתועבים. קובי האנס והלה פמיליה שלו, זה הגועל המזוקק. זה רק האנטי-לברוניזם פה שדרדר אותי, וכי הקבוצה מסקרנת.
מצדי? שיהיה יוסטון. עבור שני החברים. דבר שמרגע לרגע נראה דמיוני.
.
לא, לא רוצה. שקבוצה עם "לואד מנג'מנט" תפסיד באותו משחק. זה המינימום שמגיע לה.

Smiley
Editor
14 בנובמבר 2019 4:26

load management

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טוביאס האריס והורפורד על חוזים אסטרונומים וברט סימפסון לא יודע מה לעשות איתם העיקר שהקנגורונשלו יגיע ל15 16 נק שלו חח

Smiley
Editor
14 בנובמבר 2019 4:26

7 איבודים לפילי ברבע הרביעי (מול 0 של המג'יק)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמביד איז נוט הלטי מן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי עושה עבירה על ראס בגאמפ שוט חח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 4:28

איזה יופי הילד אדוארדס, וגם נראה יפה תואר בלי הראסטות האלה.
החטיפה הזו וה 2 הקלות והוא כבר עם 7?
תיכף נבדוק.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 4:29

וואלה, הילד עם 12.
ווואו, איזה יופי….

trusttheprocess
trusttheprocess
14 בנובמבר 2019 4:28

שנים שלא ראיתי אפס כמו טוביאס האריס
הבן אדם לא מסוגל לכדרר, לא מסוגל לקלוע
אפס בהגנה , לא יודע למסור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מסוגל מסוגל. זה רק תחת בראון הוא נראה ככה. שים אותו בקבוצה אחרת תראה איך הוא מפציץ. אמרתי לך ברט ברון הביתה. דוויןמקייסי לפילי

שחר אלוני
14 בנובמבר 2019 4:29

15 הפרש לאורלנדו על פילי, 7 שחקנים בדאבל פיגרס פלוס פולץ עם 8

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס א שטן 1 על 5 ומנגר בלי הכרה
איזה שריקת אוויר שרקו למקלמור חחחח והשדר הדביל מנסה להסביר הזיות..

Smiley
Editor
14 בנובמבר 2019 4:30

המזל של המג'יק שיש להם גיבוי בדמות אוגוסטין, שלא ממש מפריע לו להעלות מהספסל ולתקן את הפשלות של פולץ'.

stam
stam
14 בנובמבר 2019 4:31

אחת משתיים:
או שריברס יודע משהו גדול על PG בקבוצה שאנחנו לא, וכל מה שהיה עד עכשיו זה סתם חימום לא מחייב.
או שהקליפרס פשוט לא כאלה טובים מדהימים כמו שעשו מהם. לא עדיין, או בכלל. ואז כל יוטה דנבר בוסטון ואפילו טורונטו יכולה לראות את עצמה במשחק. יש כבר יותר מדי דקות בשרניות, שמראות איך מחבלים ב"מכונה המשומנת" של הקליפרס.
הקליפרס ייקחו הערב, לא חוזר מההימור היומרני, כי יש גבול כמה יוסטון תחזיק. ועדיין.
הכל עם כוכבית: חזרתו של PG13.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

אל תתרגש מעונה סדירה. הם יעלו הילוך מטורף בפלייאוף. אל תשכח זו קבוצה שלקחה 2 משחקים עם גלינארי במקום קאווי וגורג מהלוחמים עם הביג 3 בפלייאוף.
הם יטרפו בפלייאוף

stam
stam
14 בנובמבר 2019 4:38

עזוב שניה את PG – עם מה? אחלה קבוצה והכל. רק שאתה משחק עם מה שיש, ואנחנו רואים מה יש. לא רואה שום זיקוק ושום מפלצת. לא כזה שעושה אותם כ-א-ל-ה פייבוריטים.
כל אחת מהקבוצות הגדולות של לפני מעט זמן- גולדן בשני הגלגולים, הקאבס, סן אנטוניו 67 נצחונות, אוקלהומה – היתה מביסה אותה. זו עוד איזה טורונטו כזו, ובמקרה כזה, הכל פתוח. שוב – בכפוף ל-PG.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סייבורג עם שלשה מטווח קרי חח 74 68 לטילים סוף רבע 3. יוסטון המפגרים לא שמעו על דאבל טים בעוד כל יתר הקליפרס מנגרים

ADISU33
ADISU33
14 בנובמבר 2019 4:34

השופטים הורגים את יוסטון
זוועת שיפוט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 4:34

הנה סטיבנס חטף עכשיו 7 רצוף.
הטורקי קנטר הוא קונוס. עוברים אותו מימין ןמשמאל, כמה הייתי רוצה שיהיה סנטר מסיבי בצבע במקומו. איזה ביינס כזה. לוקח פחות ריבאונד אבל בלתי עביר, בעצם בלתי אוויר…..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס פשוט הפך לנגר מהעונשין. זהו רק 2 ליוסטון זה מתחיל להתאזן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הופה בברלי וטאקר מתחילים חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן עם שאקטין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טאקר נלחם כמו אריה ריברס מנגר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פי גי מקבל שריקת אוויר בושה דרג זרג מול קאווי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בושה השריקה שקאווי קיבל ועבירה 5 של טאקר בושה פשוט שמר

stam
stam
14 בנובמבר 2019 4:42

קוואי מקבל שריקת קוואי לחמישית של טאקר…
הכל עצפוי. ההפרש יינגס עד תום, גריט אנד גריינד, תיכף שוויון, ואז פוש קטן נגד יוסטון מהמוגבלת מאוד, ו-W לקליפרס בערב חלש.
יוסטון חלשה יותר. קבוצה עגומה, מתחת להארדן וקצת ראסל, עד שהמוח שלו נדפק. גם 6 שבועות בחוץ של גורדון זו מכה גדולה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

לצערי הם קבוצה גמורה מתרפקים על לפני שנתיים שמשכו את הלוחמים ל7 משחקים. זה נגמר מזמן יוסטון זה גופה מהלכת. הלוואי שאני טועה אבל אליפות לא תהיה שם חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנה קליפרס משווים שלשהה של ראס א שטן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ספאלושה במגרש חחחח וגורם לאיבוד של קאווי

stam
stam
14 בנובמבר 2019 4:44

ב-10 ליוסטון עוד בחצי השני, הלכתי על נצחון לקליפרס.
שוקל להכפיל, לדאבל-דיג'יט לקליפרס, אם השוויון יישבר תיכף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

גם אני הסכמתי איתך חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח ספאלושה omg מנגר מה3. הסייבורג מתחיל לנגב חח

עידן
עידן
14 בנובמבר 2019 4:45

באוקלהומה הארדן היה מחליף של סאפלושה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

😂😂😂😂😂

עידן
עידן
14 בנובמבר 2019 4:50

ווסטברוק
סאפלושה
דוראנט
איבקה
קנדריק פרקינס

זו הייתה החמישייה הקבועה והארדן כשחקן שישי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סייבורג מתחיל לסגור את הטקס כצפוי. יוסטון זה קומדיה

stam
stam
14 בנובמבר 2019 4:48

כל קומדיה ארוכה מדי נגמרת כטרגדיה.
ממש, ממש חבל על הלאסט-צ'אנס לטבעת, של שני HOF מהמדהימים ביותר שראינו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

חבל עצוב אבל עדיף לצחוק לא ככה?

זיו פנמה
14 בנובמבר 2019 4:46

למישהו יש קישור לבוסטון?
וליוסטון?

זיו פנמה
14 בנובמבר 2019 4:50
Reply to  Smiley

תודה סמיילי

Smiley
Editor
14 בנובמבר 2019 4:49
Smiley
Editor
14 בנובמבר 2019 4:48

הטימברוולבס עוד ישכנעו אותי שהם יכולים להגיע לפלייאוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

תמימים שכמוכם

עידן
עידן
14 בנובמבר 2019 4:50
Reply to  Smiley

לא יגיעו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס א שטןןן עם 3 מחזיר את היתרון אחרי הבלטה של קאווי שחושב שהוא סטפן עם שלשות ממרחקים אסורים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס גורם לי לתקוות סתם..אני יודע שאני אתבאס בסוף המשחק 😂

ADISU33
ADISU33
14 בנובמבר 2019 4:53

הנגר האמיץ או לומר הנגר שלא ידע מצפון

חגי "התותח" ניסני
Editor
14 בנובמבר 2019 4:54

האמת אם יוסטון יבואו בתלונות על השיפוט היום זה יהיה מוצדק.

stam
stam
14 בנובמבר 2019 4:55

אם קבוצה כמו יוסטון, גמדים-גמדים, חוץ מקאפלה (ומחליפו) כולם מתחת ל-2 מטר, בשוויון ריבאונד – אז לקליפרס יש בעיה לא פשוטה, ידועה מראש האמת, מתחת לקרש.
גם היעדר פוינט מוביל לקליפרס, לא חדש, ומכה חזק. בברלי בנסיגה עצומה השנה. שאמט אאוט, מעולם לא היה ברצינות. לו-וויל, זה לא תפקידו. קוואי הוא לא לברון וגם לא יהיה, לא באספקט הזה. עוד חור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ריברס שובר סלים חח בשם האב. דאנטוני תביא דאבל טים על קאווי אל תהיה כסיל

עידן
עידן
14 בנובמבר 2019 4:56

בוסטון היו בדו ספרתי 2-3 דקות לסיום.התחיל גארבז.מפה לשם רק 4 יתרון דקה ו 17 לסיום

עידן
עידן
14 בנובמבר 2019 4:57

וקמבה דופק שלשה ומעלה ל 7

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רגע טאקר הורחק מהמשחק? עכשיו קאפלה נפצע חח נגמרים השחקנים

ADISU33
ADISU33
14 בנובמבר 2019 4:58

בסוף יעלו לשחק רק ראס והארדן עם כל הפצועים שלהם….הם דווקא יאהבו את זה

עידן
עידן
14 בנובמבר 2019 5:00

מחר פול גורג חוזר בטח קוואי ינוח כי זה בק טו בק.
מישהו זרק באחד התוכניות שלי ושל אדיסו שאחרי מחר אין לקליפרס בק טו בק עד מרץ.לא יודע אם זה נכון

stam
stam
14 בנובמבר 2019 5:06
Reply to  עידן
עידן
עידן
14 בנובמבר 2019 5:08
Reply to  stam

אז טעו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם יוסטון ינצחו אולי זה יביא להם איזה בוסט חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדןן

stam
stam
14 בנובמבר 2019 5:01

גורדון אאוט, טאקר 5 עבירות, מקלמור 5 (לא כזה אסון האמת), ראסל 4 מרבע ראשון, האוס בחוץ, עכשיו קאפלה חטף כתף לתוך הלסת… יוסטון מתפרקת, גם פיזית.
בסוף יישאר רק הראש עם הזקן של הארדן. איכשהו מלהטט בלי לזוז מהמקום, תקוע על הפרימטר איפשהו ונוח לכיוון הסל. כמו האבירים של מונטי פייטון. ועוד ימשיך עם טראש-טוק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדןןןן עם שלשה מהלוגו חח 37 נק איסה סקורר מפלצת הוא

stam
stam
14 בנובמבר 2019 5:02

נגח או לא מהחצי?!
ראש פז!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאווי משליך שלשות חח

stam
stam
14 בנובמבר 2019 5:04

איזו ליגה מוזרה…
אם יש מגיע בכדורסל, אז הפינאלס צריך להיות בין טורונטו ופיניקס. גמר שכולו מחוץ לארה"ב, קנדה נגד מקסיקו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוסטין ריברס תקלע 1 בחייאת יא נגר הכל בלטות מול האוויר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאווי זורק רק שלשות חחח תקלה במערכת הסייבורג ומנגר רצח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בברלי בחוץ חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח איזה שריקת אוויר שרקו לבברלי על הארדן 😂😂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 5:06

גועל נפש של משחק בבוסטון, ראן אנד בלאגן.
כן הסלטיקס שמו 140 נקודות אבל גם ספגו 133 וזה בלי הארכה. גועל נפש! זו לא הגנה בוסטונאית.
נקודת האור היחידה מבחינתי במשחק זה 18 הנקודות של ארסן אדוארדס הרוקי שלטעמי היה צריך לזרוק עוד שתי שלשות פנויות שהעדיף למסור.
הספסל הוסיף 40 נקודות וזה יפה מאד!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן מחסל את הקליפרס חחח איזה סטפבק סקורר חולני נראה לי רוצה השמה ממוצע 40 נק חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיימס הארדן גבירותיי ורבותיי הגיע לעבוד על קאווי ניגוב זה נקאא במילון שלי

stam
stam
14 בנובמבר 2019 5:08

דאגר 3!
הארדן מרסק את ההימור שלי, תודה רבה לך.
ואשכרה היה כואב אם היה מפסיד את זה. כל המשחק, זה הוא. לבד.
יא אללה. איזה פנומן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

חולנייי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה יוסטון אל תחרבנו את זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח קומדיה ריברסית ביוסטון

shadow
shadow
14 בנובמבר 2019 5:11

חחחחחחחחחחחח אוסטין ריברס מטריל את אבא שלו

ADISU33
ADISU33
14 בנובמבר 2019 5:12

חחחחחחחחחחחחחחחחחח זה פשוט קומדיה!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 5:12

הארדן ענק התקפי, מכונת סלים, אין ספק.
כל כך מוכשר. לחשוב איך הוא, הציטה ודוראנט היו שולטים עכשיו בליגה אם הטמבלים באוקייסי היו מוכנים לשלם מס……
על טעויות כאלה משלמים בריבית דריבית…

stam
stam
14 בנובמבר 2019 5:12

אוסטין ריברס משטנקר לטוני בראדרז ומדביק לאבא שלו טכנית.
ROFL.
אין, הכל זה התסריטאים של אדם סילבר. מקצוענים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טייסון צנדלר חחח

shadow
shadow
14 בנובמבר 2019 5:13

ראסל מרוב שהוא נגר ירד לדרגת זרג השנה

shadow
shadow
14 בנובמבר 2019 5:14
Reply to  shadow

ואלי בעצם השופטים עושים לו טובה כי יודעים מה מצבו מהקו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן 47 נק 7 אס על קאווי ניגוב

stam
stam
14 בנובמבר 2019 5:14

יואו, ובסוף הארדן הולך ולוקח לקוואי את הכדור כמו מילד קטן, הלו, זה מה שקוואי צריך לעשות. ללוב ריברס דאנק של צ'נדלר…
השפלה. אש-פלאו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

קאווי היום זרק ככ הרבה שלשות חח לא הבנתי מה הולך איתו הוא נדבק בשיטת מורי בהיכל יוסטון 😂😂 ורק ניגר. כל המאני טיים העיף בלטות מה3. הארדן טיטא איתו את הפרקט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן ינסה לעשות 40 נק ממוצע העונה 😂😂 איזה סקורר חולני

גיא הירוק
Admin
14 בנובמבר 2019 5:14

הצטרפתי רק ל-5 הדקות האחרונות,
אבל זה עדיין היה מבדר. בעיקר ה-"הארדן מקילומטר". כשאלו נופלות, הוא שחקן מפחיד.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 5:16

גם אדוארדס של הסלטיקס ילך בדרך הזו אבל הוא לפעמים מוותר יותר מדיי על הזריקה בשביל למסור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הספרס שוקעים למצולות חח

stam
stam
14 בנובמבר 2019 5:15

מי החמור שוויתר על המשחק הזה? קרקס מהרגע הראשון.
הצגת העונה של הארדן.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 5:15

הקליפרס יורדים בלי לחיצות ידיים, לא יפה!

עידן
עידן
14 בנובמבר 2019 5:16

שמעון סן אנטוניו עושים פלייאוף השנה או מפספסים ופופ פורש אחרי האולימפיאדה הופך לנשיא הספרס ונותן לבקי האמון את התפקיד?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

וואלה קשה לי להמר נגד פופ…עניין של הרגל אבל הם נוראיים

shadow
shadow
14 בנובמבר 2019 5:20
Reply to  עידן

לא עושים כבר רשמתי על זה לפני שבוע התחושה רק הולכת ומתחזקת לאור התוצאות ולאור היריבות.
יש דיבורים על טרייד של דרוזן אז צריך לראות אבל כרגע כמו שהם אין להם צ'אנס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 5:23
Reply to  עידן

לא יקרה, וטוב שלא יקרה!
אתם רפי הבנה, לפי הפרופסור. אם פופ עוזב זה יהיה הסוף של הפראנצ'יז

shadow
shadow
14 בנובמבר 2019 5:26

זה למה לא טוב שאדם אחד דומיננטי נשאר יותר מדי זמן בתפקיד. בטווח הארוך זה מחליש את האירגון.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 7:04
Reply to  shadow

אני חולק עליך
לא במקרה של פופ שהוא הרבה יותר גדול מזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גולגן עם 9 9 כרגע מחזיקים מעמד

shadow
shadow
14 בנובמבר 2019 5:22

אנדרו וויגניס בעונת קריירה. יאמר לזכותו שהוא הרבה יותר אקטיבי ואסרטיבי, כנראה ההרחקה של קאט עשתה לו טוב כי שם הוא התחיל לקחת את המושכות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

זה בדיוק הזמן של מיני להשחיל אותו בטרייד למישהו אשרי המאמין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנה הקוריוז דאדלי עלה לשחק במקום קוז המדמם

Smiley
Editor
14 בנובמבר 2019 5:22

הראפטורס נראים מותשים מול הבלייזרס בפתיחה צולעת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דריי הנגר: או סוף סוף דאדלי מישהו שאני יכול להתמודד איתו 😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דאדלי הקוריוז עם 3 חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה דריי דיויס נח היום תן לנו איזה 30 נק והגנת עילית על דאדלי בשבילי

stam
stam
14 בנובמבר 2019 5:31

איזה אנטי-קליימקס אחרי ההרואיקה של הארדן…
מרגיש כמו משחק לא באמת רציני, אווירת מנוחה סטייל סאמר ליג.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

זה באמת סאמר ליג דריימונד מאכזב אותי לא נותן תמורה לאגרה עברתי לפורטלנד

stam
stam
14 בנובמבר 2019 5:32

לברון עד עכשיו מעורב ביותר סלים ממה שהקבוצה קלעה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דריימונד גרין 2 נק גארד דאדלי 6 נק 😂😂

shadow
shadow
14 בנובמבר 2019 5:41

לראות את החמישיה של הלייקרס ולחשוב שכבר גארבג' טיים ברבע הרביעי. בעצם כבר גרבג' ברבע הראשון

shadow
shadow
14 בנובמבר 2019 5:43

דאחקון על קייסיפי על הספסל של הלייקרס.

shadow
shadow
14 בנובמבר 2019 5:44
Reply to  shadow

דאחקות

דקסטר
דקסטר
14 בנובמבר 2019 5:43

מקרי שהלייקרס פתחו פער של 10 כבר אחרי 3 דק שקוזמה יצא?…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דקסטר

פשוט נמאס להם חח

shadow
shadow
14 בנובמבר 2019 5:47
Reply to  דקסטר

זה קטע חדש? מה נסגר?
היה אחד הטובים בלייקרס אתמול. הביא להם ניצחון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

סתם יורדים עליו פה הוא יפרע את השטרות.
אבל על ההגנה שלו זה קומדיה תמיד אפשר להסתלבט

דקסטר
דקסטר
14 בנובמבר 2019 6:02
Reply to  shadow

לא התרשמתי בינתיים.
הרבה שחקנים יכולים לשים נק בימינו. הליגה השתנתה. קוזמה הוא לא יותר משחקן נחמד שעולה מהספסל ויכול לתת קצת אנרגיה

stam
stam
14 בנובמבר 2019 6:10
Reply to  דקסטר

אל תקצין, הוא עד היום עושה קריירה במגמת נסיקה, אל תשכח איפה נבחר ובאיזה חממה רקובה התחיל.
התקפית, קוזמה עוד אמור לתת את הקפיצה הגדולה שלו. לאו דווקא צמהפרימטר – הוא תת-בינוני. אלא כווינג קלאסי. אם כן – וזה ממש לא ברור – זה יכול להיות ה-Wild Card שייתן ללייקרס את הטבעת, עד כדי כך.
רק יש לו בעיה קשה – הוא אחד המגינים הגרועים בליגה. השנה הוא המגן הכי גרוע… עד לפני משחק, הבוקס פלוס מינוס שלו היה, פי 2 יותר גרוע, מהשחקן הכי גרוע בליגה בעונה הקודמת… ממש-ממש-נורא. וזה על ווגל ושות', ומהר.
אני בכלל חשבתי שהוא מיותר יחסית בשיטה של לברון והגבה, ובגלל שצריך טרייד, סתם ספקלצתי על קוזמה על דג'ונטה מארי. שתפור על הקבוצה כפוינט, מגן אדיר, מנהל משחק, וקליעה זה יש מספיק מאחרים.
בינתיים לברון נהיה PG משרה מלאה, ורונדו שם – כתבתי על זה הרבה למעלה – אז לא יודע.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

מאוחר מידי הטרייד עבר קיבלתי את קוזמה אתה את מארי 😎

stam
stam
14 בנובמבר 2019 6:24

אבל אף אחד בספרז פה לא הסכים!
אני בטח הולך עם זה. הצעות יש לכבד. 🙂 מארי בפוינט, הוא בכלל ממשפחת קלאצ' ובן חסות של הקינג, לוחם, האסל, מציק, מנהל משחק עם עתיד. יחד עם בראדלי גרין זה הגנת גארדים הכי טובה שיש. הלאה, ברון ו-AD, ועוד אחד משני הגבוהים לאטום את הצבע (ואולי קאזינס עוד יחזור… חחח), כדי לזאבץ' את זובאץ' בבוא היום. עוד איגי שיגיע כחיזוקית לפלייאוף מתחת לברון. ואת כל מחסן הגארדים שנשאר, מקפל, אורז, נותם מה שיש לי במחסן, תמורת איזו ידית קטלנית מוחת, למשל איזה בוגדנוביץ' שמתייבש על הספסל (!) של סקרמנטו (!!). זו התוכנית ואל תגלה.
פופ אגב, מעריץ גלוי של קוז. "מאנו הצעיר". אמר שהפציעה שלו פגעה קשות בסיכויים של טים USA. ממש רואה בו המון – אותו נשכנע.
רק מה תעשה עם קהילת הספרז בהופס?

stam
stam
14 בנובמבר 2019 5:47

מתי יודעים שאפשר לזרוק משחק לפח?
כשאפילו הנוכחות של לברון (לאב אור הייט – הסופר-סטאר הכי ממגנט בעולם, מאז ההוא), לא מצליחה לעורר עניין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

יאללה שילך לעשות לוד מנגמנט חבל להזיע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בשביל האתגר הלייקרס יכולים לעלות עם חמישייה של קארוסו פופ דניאלס דדלי ומגי ולראות מה קורה אולי יתפתח משחק צמוד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דריי מונע התפתחות של פסקל. עדיף שישב בחוץ עד לסיום העונה

חגי "התותח" ניסני
Editor
14 בנובמבר 2019 6:08

אבל גם פסקל הוא כלום לא?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פסקל עדיף על דריי

חגי "התותח" ניסני
Editor
14 בנובמבר 2019 6:15

סבבה אבל למה הוא כבר יתפתח? הוא כלום. 0 כפול מליון עדיין שווה 0 לא?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יתפתח לשחקן סביר בניגוד לנגר שכבר סגר את החוסה והולך להשמין ולנגר יותר. יביא ב1 מ10 משחקים קצת הגנה בעונה הבאה עם קרי וקליי ואז יגידו הוא הכי מאני טיים הכי חשוב חחח
ה0 של פסקל עדיף על ה0 של הנגר. תנו לילד לשחק

חגי "התותח" ניסני
Editor
14 בנובמבר 2019 6:41

טוב התעייפתי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני מוכן להתערב פה שדריימונד לא מצליח לנצח את קארוסו פופ דניאלס דאדלי ומגיע
אולסטאר 😂😂😂

stam
stam
14 בנובמבר 2019 5:58

איך שגלגל מסתובב…
במבנה המשחקים בליגה, כל קבוצה משחקת 4 פעמים בשנה נגד קבוצות הדיביז'ן שלה.
אז גולדן סטייט הגדולה, בבית הפסיפי, עוד היתה מקבלת 12 משחקים מתנה נגד:
השאריות של קובי בלייקרס, פיניקס הבדיחה של כל הליגה, והקליפרס עם הקריעה הקבועה.
עכשיו? איזה פחד. קליפרס, לייקרס, פיניקס… זה 12-0 עם כוויות…
בדרך ל- 73-9?

דקסטר
דקסטר
14 בנובמבר 2019 6:04
Reply to  stam

אשכרה
היום אפשר לעשות load Mg על הראש שלהם

stam
stam
14 בנובמבר 2019 6:03

טאצ'דאון!
איך הוא נהיה QB. עם היד שלו ויתרון הגובה שלו? קאם ניוטון משופר פלוס פלוס פלוס.

stam
stam
14 בנובמבר 2019 6:03
Reply to  stam

(איך הוא לא נהיה)

עידן
עידן
14 בנובמבר 2019 6:21
Reply to  stam

מסירה היא לא הצד החזק של קאם ניוטון.מדורג נמוך בין הקווטרבקים.האתלטיות והריצה הפכו אותו למיוחד אבל היום יש כמה כאלו שיודעים גם למסור בגלל זה וגם בגלל הפציעות קרוליינה רוצה לבצע טרייד עליו

stam
stam
14 בנובמבר 2019 6:30
Reply to  עידן

נו, אתה הפכת לדיי-הארד-פאן של המשחק. תגיד, לברון לא היה יכול להיות QB? לא TE, זה נדוש. QB, עם הפוטבול IQ שלו 🙂 והמימדים, יתרון גובה כזה, בתפקיד הזה, לא יסולא בפז.

עידן
עידן
14 בנובמבר 2019 6:32
Reply to  stam

יכל להיות.

עידן
עידן
14 בנובמבר 2019 6:31
Reply to  עידן

קאם נשאר מאחור אבל האבולוציה שעוברת על הפוטבול מדהימה.קווטרבק היה נחשב בעיקר ללבנים.השנה 4 מתוך 5 הקווטרבקים הטובים בליגה לפי מדד עידן הם אפרו אמריקאים.
פטריק מהומס
ראסל וילסון
דשון ווטסון
למאר ג’קסון
וגם דאק פרסקוט עם התקדמות מדהימה והוא בחמישייה השנייה
רודגרס הוא הלבן היחידי בחמישייה הראשונה

וRB שהיה נחשב עמדה של שחורים מוביל אותה השנה מקאפרי מ קרוליינה שהוא לבן אבל עדיין הטופ חוץ ממנו הוא עדיין מורכב מאפרו אמריקאים

stam
stam
14 בנובמבר 2019 6:48
Reply to  עידן

מעניין מאוד… אחפור בזה קצת, תודה.
עדיין אין דבר דומה גם בביסבול. שהולך ללבנים אמריקאים, זה משהו כמו חצי, עוד 40% לאטינוס, גם מארה"ב אבל בעיקר כל השמנת של היבשת, שם הכוכבים הגדולים, קובה, דומיניקה, פוארטו ריקו, ונצואלה, פנמה, מקסיקו… ועם אוהדים בהתאם גם ברחבי העולם. לא סתם קוראים לקבוצה הגדולה של LA, חצי בלעג, "לוס דויירס", בהגיה הלטינית..
וכל מעט היתר, זה קצת אסיה, וקצת שחורים. עדיין אין נוכחות משמעותית של אפרו-אמריקנז ב"ספורט של אמריקה".

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טורנטו עושים את דמיאן בפיתה. 4 נק 1 מ5 מהשדה במחצית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מצב היפותטי חמישייה מס 1
קיי באומן גורדן פול גלן רובינסון דריימונד גרין קולי סטיין
חמישייה מס 2

קארוסו פופ דניאלס דאדלי מגי

על מי הייתם שמים זיטונים? והאם דריי יכל להוביל אותם לנצחון בתור המנוע?

אשך טמיר המקורי
14 בנובמבר 2019 6:21

בוקר טוב
שם על קרוסו וחברים.
דריי מוכיח שהוא לא יכול להניע סוסיתא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם אני עם קארוסו

עידן
עידן
14 בנובמבר 2019 6:18

Russell Westbrook: “Pat Bev trick y’all, man, like he playing defense. He don’t guard nobody, man. He just running around, doing nothing.” Made sure to note that James Harden scored 47 tonight.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

חחח

אשך טמיר המקורי
14 בנובמבר 2019 6:22
Reply to  עידן

אמר האיש ששומר עם הגב.
איזה בנאדם עלוב

אשך טמיר המקורי
14 בנובמבר 2019 6:22

זה האיש הכי קטן בכדורסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היה הרבה טראש טוק ביניהם. ראס קיבל היום 4 עבירות ברבע ה1 😂 הורד רשמית לדרגת זרג בכיר

stam
stam
14 בנובמבר 2019 6:34

אבל מה שנכון – בברלי בצניחה גדולה השנה. מדגם קטן, אבל בהתחשב בגילו ובשריטות על הגוף, לא מפתיע.
חוץ מזה, על מה שבברלי עשה אז לווסטברוק, שיגיד תודה שככה זה נגמר. זה היה מהלך משנה עונה ואולי טבעת, לך תדע. לא פחות.

עידן
עידן
14 בנובמבר 2019 6:19

I asked Pat Beverley about these comments and he had no interest in responding. “Don’t start that, don’t start that. I don’t care about that.”

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דריימונד בדרך לאולסטאר עם 4 נק ב2 מ5 מהשדה.
אתם רואים מה ההבדל בין אולסטאר לנגר בסיטואציה טובה.
דיאנגלו נותן את הסטט בכל מצב בכל קבוצה.
הנגר לעומתו צריך סיטואציה מאד מסויימת יעני קרי קליי ואולי גם דוראנט. אם הנגר למשל היה בשארלוט הוא היה מרווין וויליאמס ותו לא במקום זה הוא נהיה אולסטאר עלאק עם דוראנט קרי קליי ועוד היו פה כמה שקראו לו המנוע הלב והשחקן הכי חשוב של הלוחמים חחחחח
איפה נעלם ברוך? אני דואג לו מקווה שהכל בסדר איתך ברוך. יש שואו של דריי כבר משחק 2 ואתה חסר בחגיגה
להיכן נעלם הייט אשברי? לא בושה להפסיד אבל חמה להיעלם. היום אני עוד מבין הארדן נתן 47 נק

עידן
עידן
14 בנובמבר 2019 6:22

אני לא רואה את המשחק היום(רואה פורטלנד-טורונטו) כי החלטתי לא לראות לייקרס עד הפלייאוף אבל ממשחקים קודמים גם אני התחלתי להתייאש מדריימונד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

החלום שלי שהוא יתן משחק 1 של 30 נק רק 1 העונה ואז,גיא יבוא לנגב פה עם הסטט שהוא מדהים. זה הציפייה שלי ממנו לעונה. לא משנה נגד מי שארלוט ממפיס ווש שיתן משחק 1 עם 30 נק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

מה הבעיה בלראות לייקרס?

עידן
עידן
14 בנובמבר 2019 6:37

הם טובים השנה ואני נגדם.
בפלייאוף כבר אראה את המשחקים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

אז אתה יכול לראות רק את הדק עם קרוסו פופ ודאדלי. הנאה מובטחת. מה הקשר אני גם נגדם חח. אני בטוח שכל הפסד ככה יהיה מהנה יותר לא?

stam
stam
14 בנובמבר 2019 6:37

רוצה להסתבך עם החברים של קובי אזריה?

אשך טמיר המקורי
14 בנובמבר 2019 6:24

אני קראתי לו המנוע במשך תקופה ארוכה, כי הוא היה.
הוא בנפילה מקצועית אדירה מ-2016.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בזמן שישנת לורד אוף דה דאנס הפך את הסייבורג לפודל שלו 47 נק המטיר עליו ועל הכלב ציד

אשך טמיר המקורי
14 בנובמבר 2019 6:27

i'll be back

אשך טמיר המקורי
14 בנובמבר 2019 6:25

אני רואה עליי ללכת שוב לווידוי ולהוסיף פתק בכותל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח כמה זמן עבר מאז הווידוי שלך בני?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ון וליט רותח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה נגר הנאסיר ליטל הזה חח

stam
stam
14 בנובמבר 2019 6:41

אם ירון טלפז מיעיר, בצדק, שזה משחק לא לעניין, סאמר ליג, קבוצת NBA ואחת שלא – הכל נכון –
אז מה זה אומר על בחירת המשחקים של ערוץ הספורט? שקודם הראה את וושינגטון דווקא, ולא הארדן וקוואי?
בדיוק מה שזה, גם העונה: אין שם שום בחירה!
מה, כל הטלפז, סורוקה, עידו גור, זילברשטיין, מי עוד שם, גיל ברק, לא יודיעם איזה משחלקים להעביר? מה חם ומה כלום? בטח מבינים, הם בטח שורצים גם פה. הכי עכברים. אפילו הבנתי שהעתיקו משהו שמנחם כתב במעורב.
זה אומר, שהם קנו את המנוי הכי קמצני שיש. עם משחקים קבועים מראש. וזה מה שהם נותנים לאנשים שמשלמים הרבה כסף, גם כי "רק אצלנו יש NBA".

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

תעשה ליג פס גיסנו 50 שח לכל העונה. עזוב ערוץ הספורט

stam
stam
14 בנובמבר 2019 6:58

יש לי אפילו יותר טוב מליג-פאס, יכול לראות דיירקט טו קונסיומר… אבל יש גם מנוי, יקר, בגלל הערוצים הנאחרים, בגלל צ'מפיונס ומסי, ככה זה, משלמים ולא מתקנים אח"כ… וזו חוצפה. אתם מחזיקים את כל הזכויות ל-NBA. לא הרבה נשאר לכם, לייב, מעבר לזה. לקחו לכם את הליגה האנגלית, הספרדית, האיטלקית, הגרמנית… טניס נדמה לי אין שם, ספורט אמריקאי התחסל… לא נשאר הרבה, פרט לכל היציעים המסריחים האלה.
אז מה הבעיה לקנות מנוי פתוח ולבחור? מה המנוי הזוועה הזה שאתם שוב מביאים? הרבה מאוד אנשים לא שודדים לינקים, לא רואים דרך מחשב, ולא מגיעים עד לליג פאס. אשכרה מרמים אותם.

עידן
עידן
14 בנובמבר 2019 6:49
Reply to  stam

הם משדרים גם פורטלנד-טורונטו
ובכל מקרה זו החבילה שקנו לפני תחילת העונה שחשבו שאולי זה יהיה משחק מעניין.
גם הרשתות הגדולות בארצות הברית נדפקו בגלל הווריירס שלפני תחילת העונה שיבצו אותם במלא משחקים מחוף לחוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך היום הקוריוז מגיע לאריזונה במשחק המרכזי

גיא הירוק
Admin
14 בנובמבר 2019 6:44

זה משחק שאני ממתין לו בקוצר רוח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם אני 😎

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דמיאן לא יכול לשמור קונוס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סיאקם מנגב רצח עכשיו 3 טורנטו בורחים לפני סיום הרבע

ADISU33
ADISU33
14 בנובמבר 2019 6:49

זהו, טורונטו היא הקבוצה השנייה שלי אחרי יוסטון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ADISU33

מזל טוב אצלי זה פילי יוסטון סאנס הוקס מאבס לאו דווקא בסדר הזה

עידן
עידן
14 בנובמבר 2019 6:52

כל הכבוד לטורונטו.
פורטלנד אכזבה עצומה מבחינתי ועכשיו רק קלטתי שנורקיץ אמור לחזור במקרה הטוב רק בפברואר ואחרי פציעה של שנה מי יודע איך הוא יראה פלוס הפציעה של קולינס

stam
stam
14 בנובמבר 2019 6:53

בחייאת עידן. אני מפסיק לפרגן ללייקרס, בעצם ללברון, מפסיק את תנועת היחיד, אנטי-הייטריזם. חוזר רק לקבוצות שלי, על הפנים הקבוצות שלי אבל נסתדר.
בטרייד הזה, תחזור לקבוצה שלך! מה זה, לא לאהוד את הלייקרס בגלל שחקן מסוים? או בגלל השמירה על "המורשת של קובי", עלק מורשת, רק שלא יעברו אותו? ועד שיש לכם קבוצה רצינית? אחרי מאה שנה של בדיחה?
אבל באמת: המקבילה היחידה, של אוהדים שרופים, שיוצאים חזק נגד הקבוצה שלהם, בגלל שחקן מסוים – זה לה פמיליה ובית"ר ירושלים. בטוח שאתה לא כזה 🙂

עידן
עידן
14 בנובמבר 2019 7:06
Reply to  stam

הגזמת עם לה פמיליה
בתור מנוי להפועל חיפה אני אפילו לא מקלל במשחק.
יש מצב שאחזור לראות אבל אני כבר שבוי של סטף.

stam
stam
14 בנובמבר 2019 7:30
Reply to  עידן

מגזים קצת כי ככה אני, ועבורך. 🙂 אבל יודע מה? תסתכל מסביב. אתץה מכיר אוהד שרוף של קבוצה, שפתאום מתחיל להיות נגדה, שרוף אותו דבר – רק בגלל שהצטרף אליה שחקן? ועוד אחד שמשנה אותה מקצה לקצה, מחזיר אותה לתהילה אולי?
וכולה מה עשה? אנס? הפיץ איידס? הוא שחצן אגומניאק, ברור, אבל סה"כ שחקן כדורסל מצוין. שפשוט בא לך לא טוב בעין. אז בגלל זה להחרים את הקבוצה שלך? להיות נגדה בראש ההייטרים? אז אתה אוהד ספורט או שונא שחקן?
ואת זה אני מכיר, מלה פמיליה והמוסלמים. תופעה עולמית, ולא במקרה. להם יש סיבות מזעזעות, אבל לשיטתם הגזענית – זה יותר גדול מספורט. לך אפילו אין סיבות "על אמת". סתם הייטריזם מזוקק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אף אחד לא נגע בביזמור חחח ומקבל עונשין סתם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוו האוהד בפורטלנד כמעט קלע מהחצי ולקח אוטו הכדור יצא לו מהסל באסה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי שמחפשת גארד אנרפני סימונס. סתם מתבזבז מאחורי דמיאן ומקולום. הרבה יותר טוב מלונזו או פולץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סיאקם בשלשות ניגוב זורק דלשות בפנים על שחקנים ושם אותם

ADISU33
ADISU33
14 בנובמבר 2019 7:04

איזו קבוצה מגניבה טורונטו בדגש על *קבוצה*

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 7:08
Reply to  ADISU33

בדיוק!
כל הכבוד על המשחק הקבוצתי.
תביא את הסלטיקס כצופים למשחק של האלופה (ו-כן אני יודע שהסלטיקס ניצחו אחד מולם) כדי לראות איך צריך לשחק!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 7:06

שפו ל-רונט'ו על הריצה הזו, נראה לי שתם הטקס, תם ולא נשלם?
תשאלו את ליילרד….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 7:07

ציסטה יקירי, רק קמת והתחלת לנגב את כולנו
🙂

ADISU33
ADISU33
14 בנובמבר 2019 7:10

זה לא ניגוב זה פוליש

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 7:10
Reply to  ADISU33

ווקס ופוליש

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 7:10

חייב להתוודות, לפני תחילת העונה הייתי בטוח שטורונטו מתמוטטים אחרי העזיבה של הסייבורג ואני מופתע לטובה.
הקנדים ידברו חזק מאד העונה.

עידן
עידן
14 בנובמבר 2019 7:12

יהיו השנה הרבה הופעות בכורה של שחקנים באולסטאר

Smiley
Editor
14 בנובמבר 2019 7:15

ואנווליט ברבע של "יוג'ירי תתחיל לחפש טרייד ללאורי תמורת סייחים צעירים לידי וליד סיאקם"

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

אכן 😂😂 דמיאן מביך בהגנה הפסיק לשמור לגמרי העונה

Smiley
Editor
14 בנובמבר 2019 7:18
Reply to  Smiley

50-22 נקודות בצבע לראפטורס. הבלייזרס פשוט בלי הגנה

ADISU33
ADISU33
14 בנובמבר 2019 7:25
Reply to  Smiley

לדעתי לאורי מאוד חשוב לקבוצה הזו אז מקסימום הם יתחלפו בתפקידים כאשר ואן-וליט יעלה בחמישייה ולאורי מהספסל .
לא הכל זה כדורסל חביבי,יש דברים אחרים באופן כללי המשפיעים על הצלחה או אי הצלחה של קבוצת ספורט .
כישרון זה מאוד חשוב ואולי הדבר החשוב ביותר אבל לצד זה יש כימיה קבוצתית,יש הנהלה בריאה,יש מנהיגים בעלי האופי התקין בחדרי ההלבשה ועוד …..
ולאורי לדעתי הוא הדבק המחבר והמנהיג של הקבוצה הזו

Smiley
Editor
14 בנובמבר 2019 7:38
Reply to  ADISU33

מצד אחד אני חושב שזה חלק הכרחי בהעברת הלפיד ובניית קבוצה צעירה סביב הגרעין הצעיר. בטח שלאורי עם חוזה גדול מדי כדי להעלות אותו מהספסל.
מצד שני, לאורי הוא ה"שחקן בית" של הראפטורס ורק בגלל העניינים האלה, שאיך שהמועדון מצטייר הם כנראה ימשיכו איתו עד שהוא ירצה להיפרד.
כרגע הוא חתם על הארכה לעונה אחת, שלדעתי אחריה הוא כבר יחפש את החוזה הגדול האחרון. בעוד שואנווליט אמור לקבלחוזה גדול הקיץ.

Smiley
Editor
14 בנובמבר 2019 7:43
Reply to  ADISU33

ולא בטוח שלאורי בעצמו יאהב לעלות מהספסל, בטח כשהוא חושב שהוא עוד יכול להיות רכז פותח בליגה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 7:18

מחר הסלטיקס בסן פרנציסקוס, לפי איך שהם משחקים מול הלייקרס זו צריכה להיות שחיטה של בוסטון. אבל, הסלטיקס לא משחקים טוב בהגנה ב 2 המשחקים האחרונים, מקווה שלא תהיה לי הפתעה לא נעימה….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 7:20

טוב, יום טוב לכולם
מיציתי

stam
stam
14 בנובמבר 2019 7:24

קצת KCP עם הקוואסאה של הבוקר – החטיא ליי-אפ או דאנק, רק הוא לבד בריצה לסל. הכי KCP שיש.
מייד עם הנחיתה, לפני שיתחדשו התחוקים, איי-איי-איי, תפס את הברך, את הזרת, את השרוך, יעני נפצע או משהו, ובספרינט נעלם ישר ללוקר…
אוי איזה אידיוט. מראים מייד את הריפליי – כלום! לא היה שם מגן, לא נחת לא טוב. שום דבר.
האיש הזה הוא מופע פרטי.

רן הנרגן
רן הנרגן
14 בנובמבר 2019 7:30

מה אומר ומה אדבר, לצפות בקבוצה שלך בעונת טנקינג זה דבר די מדכדך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה אתה צופה?

אשך טמיר המקורי
14 בנובמבר 2019 7:53

שמעון אני רואה סימונס זה המנוע שלכם יותר מגרין בגולדן

אשך טמיר המקורי
14 בנובמבר 2019 7:53

איזה אחוז אפקטיבי מדהים, שחקן ענק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תותח על אשך. נעשה היפוך תפקידים.

הרכב 1

בן סימונס גורדן פול גלן רובינסון אריק פסקל קולי סטיין

הרכב 2

קארוסו פופ דניאלס דאדלי מגי

מי מנצח אשך?

בן סימונס לא מצליח להוביל את נס ציונה לפלייאוף בליגת העל. אני מוכן לשים כסף עם מי שרוצה

אשך טמיר המקורי
14 בנובמבר 2019 8:14

אני לא מכיר את דניאלס אבל חוץ ממנו מעריך את כל השאר בלייקרס.
לייקרס לוקחת בשיוט קל. קרוסו טריפל דאבל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בן סימונס עם האולסטארים חוטף בראש מהמגיק😂😂😂 אשך חכה הוא רק שנה תן לו להתפתח תכף ישתלט על הליגה 😂😂😂

אשך טמיר המקורי
14 בנובמבר 2019 8:16

נו מה אתה רוצה? היה צריך להתמודד עם העילוי השני, פולץ.
שניהם אוטוטו משתלטים על הליגה.
תוצרת מובחרת של התהליך בציר 2017.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תשמע האנקונדה האמיתית לעונה הסדירה זה הראפס.

ראית מה עשו לדמיאן? 9 נק ב2 מ12 מהשדה

וזה אחרי שקאווי עם 12 נק ב2 מ11

ולברון עם 5 מ15 עם 13 נק

אנקונדה 😂😂

אשך טמיר המקורי
14 בנובמבר 2019 8:24

כל הכבוד להם

גיא הירוק
Admin
14 בנובמבר 2019 8:19

אני אוהד גדול של אוהדי הספרס באתר. והאמת היא, שלאוהד סאנס אין הרבה סיבות לצחוק על אוהד ספרס. לא משנה מה המאזן הרגעי אחרי חלק כל כך לא משמעותי של העונה שמאחורינו.
.
אבל,
קשה לי לא להתפעל.
.
שלישיית המנועים של הספרס, ה-"מורי-ווייט-ווקר".
,
16 נק', 4 מ-14 מהשדה.
לא, לא לרק אחד מהם. לכל ה-3 יחדיו. 51 דקות משחק. אאוץ'.
.
(תרגישו חופשי לרדת עליי בכל הזדמנות, רגע אחרי הקריסה של הסאנס, וריצת 20 ההפסדים הרצופים)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מונטי וויליאמס על ברט בראון הצעה חד פעמית שלא תחזור. יש?

אשך טמיר המקורי
14 בנובמבר 2019 8:28

איזה ווקר?
הוא מיובש באיזור הקפוא מעבר לחומה.
פופ מחק אותו לחלוטין.
תמיד הערכתי את פופ (חוץ מייבוש הרוקיס וברטנס) אבל השנה היו לי הר של ציפיות ותוך כמה מחזורים נאלצתי לסור לתא הווידוי.
זה דבר שלא קרה לי מעולם.
המצב קשה, קשה מאוד.
אנחנו תקועים עם צמד הפלגמטים ופופ היה צריך לפרוש בסוף עונה שעברה ולהמריץ דם חדש עם בקי.

אשך טמיר המקורי
14 בנובמבר 2019 8:29

20 רצופים לא תפסידו. אבל כן תתחילו לאבד נצחונות כשאייטון יחזור.

גיא הירוק
Admin
14 בנובמבר 2019 8:31

הפסדים יגיעו. אבל בנוגע לאייטון –
תתכונן לווידוי נוסף.
בדיוק כפי שטעית בנוגע לקלוריות הריקות.

אשך טמיר המקורי
14 בנובמבר 2019 8:53

לא טעיתי לגבי קלוריות ריקות.
הוא היה קלוריות ריקות עד השנה והצליח להשתנות כחלק מהמהפך ונתתי לו קרדיט על כך.

ברוך רובין
ברוך רובין
14 בנובמבר 2019 9:04

שמעון יקירי מצטער שאני לא אתך בבלוג החי קיבלתי הרעלת קיבה כאן במקסיקו ואני על אינפוזיות כל היום, אז לקחתי מנוחה מאתר טיפה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בנובמבר 2019 9:09

תהייה בריא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רפואה שלמה תחזור במלוא הכוח אתה חסר בניגובים דריי וסימונס נותנים אחלה עונה

אשך טמיר המקורי
14 בנובמבר 2019 10:01

תהיה חזק ברוך. אם צריך טיטול פנה ליואל

stam
stam
14 בנובמבר 2019 10:06

תרגיש טוב איש יקר. תשתה מלא! עם השלמת מלחים. והרבה מנוחה. הכי ישן וטוב. זה עובד.

גיא הירוק
Admin
14 בנובמבר 2019 10:21

אתה חסר, ברוך. מוסד שמעון-רובין בלי ה-"רובין", זה כמו הארדן בלי סטאפ-באק. לא אותו הדבר…
רפואה שלמה.

עגל
עגל
14 בנובמבר 2019 13:08

תהיה בריא ברוך. מחפשים לך מחליף, אולי ניקח את דריימונד אבל אתה עם מקל יותר טוב ממנו אז לא יודע מה יהיה . . .
🙂

ברוך רובין
ברוך רובין
14 בנובמבר 2019 16:43
Reply to  עגל

תודה לכולם, זה היה צפוי אין מה לעשות בסוף המטרה זה להכניס את הכדור בסל והאיש נכה בזה